Blizzard inte redo för remasters av Diablo II och Warcraft III – ännu

Robot
Blizzard inte redo för remasters av Diablo II och Warcraft III – ännu

Båda titlarna har problem som Blizzard måste lösa.

#blizzard-entertainment, #diablo-2, #warcraft-3


Medlem

Och som alltid håller Blizzard hög kvalité istället för att stressa ut något som inte riktigt är redo.
Ser fram emot både Diablo 2 och Warcraft 3 remasters men närmast mitt hjärta hamnar allt Diablo 2 ändå.

Medlem

Min dröm vore Warcraft 3 + TFT expansion remaster NU direkt. JA! NU! och sen Warcraft 4 med Burning Legion och/eller Void Lords/Old Gods som en 5:e ras.

Vad jag längtar mest efter just nu......... Av allt inom spel någonsin.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ja men okej. Då låter vi Diabloserien kvävas mer och mer istället! Hoppas verkligen de har något på gång till D3 åtminstone eller något helt nytt från Sanctuary (Ej kortspel).

Medlem

Vem fan bryr sig om remasters, Gif WC4


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

@Rasmous:

Tror tyvärr det ser mörkt ut (höhö) för Diablo-serien för tillfället. Mig veterligen så kommer det inte komma så mycket mer till Diablo 3 och hade verkligen hoppats på ett Diablo 4.

Medlem

Fortfarande inte förstått varför det behövs remaster på WC3, det är ju modernt.
Ge oss WC2

Lost vikings vore inte dumt heller


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Tja, WC3 skulle ma bra av en omjustering av dess UI for att inte strackas ut pa widescreens - annars rent grafikmassigt ser det riktigt bra ut som det ar tycker jag. Men fullt stod for moderna ratios vore trevligt!

Medlem
Medlem

WC2 remaster, WC3 remaster eller ett WC4?? Ge oss nånting Warcraft som inte är WoW plz

Medlem

Vem fan bryr sig om wc3(bara skit heroes), ge oss ett wc2 remaster!

Avstängd

Varför behövs det en remaster för wc3? Det är väl fullt spelbart och ser helt ok ut?

Medlem

Vad har blizzard på gång när dom har 268 lediga jobb i Irvine.

Avstängd

Diablo 1 vill jag se en remaster på.

Medlem
Skrivet av Darkflow:

Vad har blizzard på gång när dom har 268 lediga jobb i Irvine.

De har 3, "kända", spel på G. Jag säger "kända" för de har självklart inte annonserat att de är under utveckling utan det är via jobbannonser som man har kunnat pussla ihop det.

1. Någon på deras HR avdelning gjorde en miss när de lade ut en jobbannons på att de sökte någon som skulle utveckla klient, till mobiler, för MMO RTS. Det har funnits jobbannonser tidigare på att man ska kunna utveckla till mobiltelefoner och vara bekant med "Warcraft universe". Med tanke på att Dustin Browder lämnade Heroes of the storm teamet så är det sannolikt att han leder utvecklingen av detta.

2. Det har funnits annonser på "first person action game". Mer än så vet jag inte utan har bara sett annonserna.

3. Någon form av Diablo 4 verkar vara i tidig utveckling. Från annonserna har verkar det som att Blizzard vill göra någon form av hybrid mellan "MMO" och "RPG". Inte WoW men inte heller som Diablo 3. Det har stått i annonserna att man ska helst ha vana att ha utvecklat MMORPG.

Då är detta tre helt nya spel. Sen har de säkert andra spel att tänka på (expansioner, remasters etc).

Medlem

@Sickness666: Saknar mikrotransaktioner.

Medlem

Kanske World Of Starcraft? Men vetta fan om jag skulle spela.


signatur

🐖💨💩

Medlem
Skrivet av Tronic:

Kanske World Of Starcraft? Men vetta fan om jag skulle spela.

Medlem

"Jag har ingen trollformel redo"

Dialogen med den svenska översättningen är världsklass.

1
Skriv svar