Hämta Watch Dogs gratis

Robot
Hämta Watch Dogs gratis

Du behöver inte hacka Ubisoft för att få spelet.

#ubisoft, #watch-dogs, #watch-dogs-2


Medlem

Tack för tipset. Gratis är alltid gott!

ELF
Medlem

Tycker det var riktigt bra. Köpte det dock halvåret eller året efter release. Rekommenderar WD 1 starkt.

Men WD2 vet i tusan om jag kommer spela något mer. Har kört max 6 timmar och stör mig något enormt på att bilarna går i 50 men det låter som att de går i 120. Det ska verka som att de går snabbare än vad de gör då kartan på något vänster är kompakt. Får nog tvinga mig igenom det någon gång.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kunde ha varit så mycket bättre, lite för stelt (bilhanteringen bland annat) och tråkig grådassig grafik för min smak.
Men jag betalade fullpris för spelet, nu när det är gratis är det helt klart värt att ladda ner.

Medlem

Endast jag som får preload? "Coming soon".

Medlem

@Fr0gg0.: Det släpps ju kl 17:00.

Releasehästryttare

@Raid25:

Medlem

Nej tack!
Inget från UBI eller EA installeras på PC. Även om det är gratis är min tid mera värd än att stå ut med Origin/Uplay och dåliga kopior av riktiga spel.

Även om backloggen av bra spel SKULLE ta slut, så är det fortfarande roligare att starta upp orginalet(GTAV) med några väl utvalda cheats i SP.

Medlem

Går att hämta nu. Det står även att det är 14.00 idag som gäller när man klickat sig vidare på länken.

Medlem

Fint, kollat in detta spel ett antal gånger, och gratis är alltid gott.

Medlem

haha jag köpte det första får ett tag sen, har inte ens öppnat plasten så blir det gratis såklart

Medlem

Kunde inte motstå bara ^_^

Medlem

Tackar som FaZen för tipset.
Ha det gôtt!

Medlem

@Elixx: Dah, jag var lite dagvild och klockan kändes mer än vad den var. Dagarna blir knas när man jobbar natt, får skylla på det.

Medlem

Ett helt OK spel, inte så dåligt folk fick de att låta som. Inte vad 2012 trailern visade riktigt, men men. Personligen gillade jag den mörka dystra stämningen, passade in bra med allt pang pang och dödande.

Medlem

På steam står det att det är coop/multiplayer..
Fråga; exakt hur funkar detta?

Kollar jag runt så verkar det bara vara i ett specifikt DLC..

1
Skriv svar