CoD: WW2 har scorestreaks, se V2-bomb vinna matchen

Robot
CoD: WW2 har scorestreaks, se V2-bomb vinna matchen

Möjligen har vi just sett världens klenaste kärnvapendetonation.

#activision, #call-of-duty-wwii, #scorestreak


Inaktiv

V2 raketerna bar inte på några kärnvapenladdningar. Såvida det nu inte tillhör någon sci-fi story i spelet?

Medlem
Skrivet av anon_319742:

V2 raketerna bar inte på några kärnvapenladdningar. Såvida det nu inte tillhör någon sci-fi story i spelet?

Sant, men de smäller rejält

Var trist att den inte var i 1080 åtminstone


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Verkar som att Scump var tre dagar före den här spelaren med att få V2 raketen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Efter jag letade upp momentet, tänkte jag bara "jahopp"

Och kände att jag slösade bort lite av mitt liv några sekunder :/

Medlem
Skrivet av totte1015:

Efter jag letade upp momentet, tänkte jag bara "jahopp"

Och kände att jag slösade bort lite av mitt liv några sekunder :/

Och sen slösade du några till på att skriva om det på internetet. =P

Medlem
Skrivet av anon_319742:

V2 raketerna bar inte på några kärnvapenladdningar. Såvida det nu inte tillhör någon sci-fi story i spelet?

Dom har ju inte direkt gjort hemläxan på historisk träffsäkerhet direkt. Ladda springfield snipern med en laddram (sån ammo på rad ovanför varandra) när man har ett kikarsikte monterat precis ovanför. Du kan inte trycka in dom snett. Detta bara för att nämna en till sak.

"historisk träffsäkerhet"

Medlem

Vilken big deal då? Jag fick en hel del "riktiga" atombomber i Modern Warfare 2 vid 2009 då det begav sig...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av plojdo:

Och sen slösade du några till på att skriva om det på internetet. =P

Life of a no-lifer

Medlem
Skrivet av totte1015:

Efter jag letade upp momentet, tänkte jag bara "jahopp"

Och kände att jag slösade bort lite av mitt liv några sekunder :/

Det trista var att man faktiskt inte såg något - trodde det skulle vara en synbar raket som följdes ner till sitt mål


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fy fan vad fjantigt, ärligt talat. Visar tydligt vilken åldersgrupp detta riktar sig åt. Tröttsamt.

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

Fy fan vad fjantigt, ärligt talat. Visar tydligt vilken åldersgrupp detta riktar sig åt. Tröttsamt.

"YEEEEAAAH THERE IS A NUKE!!!!!!!"

Kände mig helt plötsligt väldigt gammal, vem fan bryr sig och att bli så upphetsad för att man är först att streama det. Grattis?

Medlem
Medlem
Skrivet av anon_319742:

V2 raketerna bar inte på några kärnvapenladdningar. Såvida det nu inte tillhör någon sci-fi story i spelet?

Nazi-Tyskland var ganska långt ifrån att få fram kärnvapenladdningar generellt och ännu längre ifrån att få ned den i storlek nog för att armera en V2 raket med kärnvapensstridsspets. Ingen nation var nära vid slutet av kriget utan Little boy (den bomben som släpptes över Hiroshima) var en traditionell bomb (till formatet) på 4,4 ton.

Skrivet av Frasstheass:

Fy fan vad fjantigt, ärligt talat. Visar tydligt vilken åldersgrupp detta riktar sig åt. Tröttsamt.

Och där kom det.. Det obligatoriska påståendet om att alla som inte tycker som en själv måste vara barn.

Medlem

Jag uppmanar er alla att ta er in på Youtube och kolla "Worthabuy", där sägs allt som behöver sägas.

Givet köp när det kostar 99:- Inte en stund tidigare. Det känns som om det vi uppskattade mest med CoD aldrig kommer tillbaka igen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar