Du vann Terror-Billy (eller tröstpriser)!

Robot
Du vann Terror-Billy (eller tröstpriser)!

Vinnarna dragna i FZ:s kanske mest omdebatterade tävling någonsin.

#bethesda, #tävling, #wolfenstein-2


Medlem

Jag var inte alls med på noterna i denna tävling.
Selfies och instagram men tvungen att vara på mobil? För mig var sidan ryp likadan som på datorn.
Nej jag är ingen social media knarkare förrutom fz och swec kanske


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag var inte alls med på noterna i denna tävling.
Selfies och instagram men tvungen att vara på mobil? För mig var sidan ryp likadan som på datorn.
Nej jag är ingen social media knarkare förrutom fz och swec kanske

De vill nog ha en yngre publik. Ger mer "likes" liksom.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Nä, det här kändes bara... ?
Jag är nog för gammal.


signatur

autograph

Medlem

Blanda inte in Facebook, Twitter eller Instagram i tävlingar. Det blir för många som hamnar utanför, som jag. :<

Lunarstorm eller snyggast.se funkar dock.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ravenknight:

De vill nog ha en yngre publik. Ger mer "likes" liksom.

Yolo!

Skrivet av Fr0gg0.:

Blanda inte in Facebook, Twitter eller Instagram i tävlingar. Det blir för många som hamnar utanför, som jag. :<

Lunarstorm eller snyggast.se funkar dock.

Tävling i snyggast krypin!

Reflektion: det är ändå mångfalt många fler som deltagit i tävlingen än som gnällt.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Gnällt? Du menar uttalat missnöje över hur ni gjorde denna tävlingen. Men bra att jag vet hur du ser på oss som inte gillade upplägget.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Makkapakka:

@Carl Johansson-Sundelius: Gnällt? Du menar uttalat missnöje över hur ni gjorde denna tävlingen. Men bra att jag vet hur du ser på oss som inte gillade upplägget.

Det fanns både rent gnäll och konstruktiv feedback.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Yolo!

Tävling i snyggast krypin!

Reflektion: det är ändå mångfalt många fler som deltagit i tävlingen än som gnällt.

Kan ju dock vara så att många deltog även om de inte gillade upplägget? Sen är det väl ett känt faktum att en majoritet inte gör sin röst hörd gällande sådana här saker, oavsett om de är positiva eller negativa till förfarandet.

Själv deltog jag inte, men jag deltar inte så ofta över huvud taget men denna typ av upplägg går i mitt fall iaf helt bort.

Skägg.
10 Chambers

@Komured:

Absolut, de som kommenterar är ju dessvärre i minoritet. Sen förstår jag inte riktigt varför man skulle vara med i en tävling man inte gillar upplägget på, men det är ju bara hur jag själv ser på sånt.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: För att man vill ha chansen att vinna e unik å cool pryl?

Medlem

"Bilderna som användes i tävlingen" men vad var frågorna då? Skulle man gissa vilken stad bilderna var tagna eller gick det ut på att hitta en röd tråd?

Skägg.
10 Chambers

@hunden: exakt, vilka städer eller platser.


signatur
1
Skriv svar