Mayaindianernas Kalender

Avstängd
Mayaindianernas Kalender

Mayaindianernas kalender avslutas den 22 december 2012. Vissa människor har teorier om vad som ska hända under det datumet. En av teorierna om vad som ska hända under det datumet är att världens ska gå under. Jag har en egen teori om vad som ska hända den 22 december 2012 och jag ska skriva det i det här blogginlägget.

Det som jag tror kommer att hända den 22 december 2012 är att från och med då så kommer vädret att vara väldigt varmt, väldigt behagligt och väldigt skönt under en väldigt lång tid framåt över hela planeten Jorden.

Jag ska förklara varför det är såhär. På den tiden då som mayaindianernas kalender skrevs så hade man ytterst lite användning av kalendrar. Den enda användning som man hade av kalendrar på den tiden var för att veta vad det ska bli för väder och eftersom att det i framtiden skulle bli så jävla bra väder under den 22 december 2012 och under en väldigt lång tid framåt så ansåg mayaindianerna att dom inte hade någon användning av en kalender som gick längre fram i tiden än den 22 december 2012.

#blogg


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Mayaindianernas Kalender

varför mayakalendern slutar 21 december 2012:

"Vem behöver en kalender som sträcker sig längre än så här ..... det vore ju löjligt " Maya astronom


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

dom tänkte väl göra en ny efter 22 dec 2012...

gnu
Medlem

jag kommer iallafall hålla tummarna för att världen går under.

Avstängd

Det är fan i mig sant, vädret blev varmare.

1
Skriv svar