Här är pc-kraven för Star Wars: Battlefront II

Robot
Här är pc-kraven för Star Wars: Battlefront II

Komplett med uppskattningar av vilken framerate du kan vänta dig.

#dice, #ea, #star-wars-battlefront-ii, #systemkrav


Medlem

EA cheferna tackar er Star Wars fanatiker för era lätt förtjänta pengar. De hoppas att ni ser fram emot Battlefront III nästa år lika mycket som de gör. De lovar att Battlefront III kommer vara ÄNNU BÄTTRE än föregångaren.

Tack så mycket!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Gillar att min processor inte ens är med bland minimum. Vad är det för fel på haswell?

Nåja, blir origin access för att prova om det är kul. 41kr kan man avlägga för 10 timmar.

Medlem

@Remus: Och alla företag du handlar av hälsar exakt samma sak

Medlem
Skrivet av Remus:

EA cheferna tackar er Star Wars fanatiker för era lätt förtjänta pengar. De hoppas att ni ser fram emot Battlefront III nästa år lika mycket som de gör. De lovar att Battlefront III kommer vara ÄNNU BÄTTRE än föregångaren.

Tack så mycket!

Precis som alla andra utvecklare genom tiderna då.... Konstigt inlägg, får jag säga.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Skumma systemkrav. Minimum och rekommenderad cpu är inte jätte stor skillnad på ren scp. Verkar som det blivit lite skriverier om att systemkrav tas fram från luften. En Haswell osv skulle ju lätt driva spelet. Battlefield 1 kördes ju på Q6600 utan problem.

Medlem
Skrivet av Remus:

Regeringen tackar er Dumbommar för era lätt förtjänta pengar. De hoppas att ni ser fram emot valet nästa år lika mycket som de gör. De lovar att nästa regering kommer vara ÄNNU BÄTTRE än föregångaren.

Tack så mycket!

Fixat.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Funkar fin fint på Geforce 560 Gtx 1gb också


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Betan flöt fint på mitt 980ti@1440p. Hoppas bara man kan stänga av den där hemska effekten de lagt över hela bilden (chromatic aberration?). Är våldsamt peppad på singleplayern

Medlem

@Pholiage: EA har ofta skumma rekomendationer.
Ang cpu.specsen så kan.man.väll läsa att spelet.skalar.väl över.flera.kärnor men som sagt en i5 från valfri generation klarar detta spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag har i5-6600, geforce 1070. Spelar i 1080. Har konstant över 100 fps med allt på max

Avstängd

CPU kraven är jämt skumma.

Säg bara en quad-core CPU i ?Ghz.

@Whisp: spela i 1080 är inte att spela på allt Max..


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

1
Skriv svar