Fräcka fredags

Medlem
Fräcka fredags

Hej
Jag började titta på Fräcka Fredag när ni började i nya studion och är en av dom som inte har tillåtelse av resten av familjen att titta på er på fredagen. Utan istället blir det i lugn och ro på Lördagen eller Söndagen. Jag tänkte komma med lite kritik, positiv och något negativ.

Jag tycker det är kul att ni pratar direkt till tittarna, som att be dom att rita något eller spontana tävlingar. Det hoppas jag ni fortsätter med. Det får oss att känna att vi är med i studion.
Jag tror det är bra om ni har kvar discord kanalen, även om det tar flera avsnitt innan ni får någon att prata med. Jag tror det är bra att ge tittarna möjligheten att vara med. Kanske kan det vara den stora skillnaden mot andra nyhetssändningar, vem vet
Ta gärna upp fler saker som inte står med på eran hemsida. Gärna egna upplevelser eller anekdoter, ger lite mervärde från hemsidan.

Måste bara få påpeka att det är otroligt att Jocke kommer ihåg alla namn, platser och årtal, kul och lärorikt. Det är viktigare än man tror för oss "gamla" gamers, säkert andra med.

Men ibland överväger jag om jag ska se klart hela avsnittet eller inte. Det beror på att även om jag jag missat några avsnitt ser samma, som jag ser det, misstag som de första avsnitten. Jag vet att det ska vara superlive och lite flamsigt och ibland trasigt, det köper jag. Men...
Det blir lite skämskudde när Calle tittar ner i datorn långa stunder och mumlar lite frånvarade när Jocke pratar om något intressant och vill ha lite respons.
Och detta konstanta tittande i telefonen för att se om allt fungerar, nja...

Mitt förslag till rejäl förbättring är att se till att få in en person till som har hand om tekniken, som kan vidarebefodra frågor, och hantera chattar och sändningen. Då tror jag att sändningen skulle bli mycket mer fokuserad på både innehållet och tittarna.
Tekniknisse skulle kunna bryta in i sändningen om det kommer en intressant fråga eller någon på discord som vill prata och se till att alla sändningar fungerar som dom ska.

Jag hoppas det går fortsatt bra för er och att ni fortsätter att testa nya ideer. Jag kommer att fortsätta att titta på detta underhållande formatet.

MVH
Jimmy

Skägg.
10 Chambers

Tack för feedbacken! Du skriver saker vi själva tänkt på, och försöker jobba runt. Tekniken är lite bökig, särskilt när någon rykt kablarna till belysningen precis innan sändningen.


signatur
1
Skriv svar