Crytek spelar PUBG-kortet: Warface får Battle Royale-läge

Robot
Crytek spelar PUBG-kortet: Warface får Battle Royale-läge

Stor karta – men långt färre än 100 spelare.

#battle-royale, #battlegrounds, #pubg, #warface


Medlem

Det är ett c för mycket, bästa fz.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek Cryctek

Medlem

Classic Cryctek, förstod att de skulle göra så här 😉

Skägg.
10 Chambers

Mer kaffe till redaktören!


signatur
Redaktör

Despite the constant negative press Cryctecfefe.


signatur

Inte helt oväntat för ett spel som inte riktigt vet vad det ska vara.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gäsp... alla dessa kloner.våga.göra nytt ist.
Missförstå mig inte gillar pubg men kloner som bara försöker kopiera intresserar mig inte


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Releasehästryttare
Skrivet av Tomas Helenius:

Despite the constant negative press Cryctecfefe.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Gäsp... alla dessa kloner.våga.göra nytt ist.
Missförstå mig inte gillar pubg men kloner som bara försöker kopiera intresserar mig inte

Tills pubg fungerar någorlunda bra så har jag inget emot kopior om dom levererar något som är mer optimerat, hade varit rätt nice om det kom till battlefield 1 tex

Medlem

@Morti: Tycker faktiskt att det är förvånande att ingen av dom stora drakarna har kontrat pubg med att kopiera spelläget i ett redan fungerande spel. Antar att det inte är så enkelt?

Medlem

Bra! BG behöver lite konkurrens.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mer kaffe till redaktören!

Du menar mer Cofvefve till redaktören?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers

@conthox: Han fick det en gång, blev helt odräglig.


signatur
Redaktör
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@conthox: Han fick det en gång, blev helt odräglig.


signatur
Medlem
Skrivet av Molotov:

Gäsp... alla dessa kloner.våga.göra nytt ist.
Missförstå mig inte gillar pubg men kloner som bara försöker kopiera intresserar mig inte

Finns för många utvecklare för att kunna skapa något nytt hela tiden.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

@Hipshot: Uhm. Borde det inte vara tvärt om? Att det finns tillräckligt många för att åtminstone någon av dem hittar på något nytt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

@Hipshot: ja men många är bara kopior rakt av och tydligt att dom bara försöker casha in med minsta möjliga insats på pubg popularitet.
Några förbättringar borde man kunna göra men så klart mer risk då


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Gäsp... alla dessa kloner.våga.göra nytt ist.
Missförstå mig inte gillar pubg men kloner som bara försöker kopiera intresserar mig inte

Går det ens att göra ett spel idag som INTE "kopierar" något som redan har gjorts?

Skrivet av conthox:

@Hipshot: Uhm. Borde det inte vara tvärt om? Att det finns tillräckligt många för att åtminstone någon av dem hittar på något nytt.

Som sagt.. Går det ens?

Medlem
Skrivet av conthox:

@Hipshot: Uhm. Borde det inte vara tvärt om? Att det finns tillräckligt många för att åtminstone någon av dem hittar på något nytt.

Nja, vad jag menar är att det finns för lite "nytt" att göra och för många utvecklare. Jag har själv inga problem på att det görs saker som är kopior, fast det gäller typ gamla saker då.

Skrivet av Molotov:

@Hipshot: ja men många är bara kopior rakt av och tydligt att dom bara försöker casha in med minsta möjliga insats på pubg popularitet.
Några förbättringar borde man kunna göra men så klart mer risk då

Jo, det är sant, men med så många potentiella köpare som också köper saker som är rakt av rippar så. Men det är väl ofta så att lite saker är annorlunda antar jag, det finns ju tonvis av Minecraftkloner, fast som jag förstår det så skiljer det ändå lite på många av dom.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

@Hipshot: ja exemplet minecraft så finns det massor med kopior som har mer eller mindre funktioner som mc saknas, dom flesta väldigt dåliga.försök.
Sen finns det dom som gjort väldigt bra vidare utveckling eller sidospår i.samma tema. Tänker på spelet från square bla.
Sen spel som rust osv där ideerna är väldigt bra är som en utveckling från mc.
Tyvärr.funkar.inte lika bra.i.praktiken som i tanken


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av conthox:

@Hipshot: Uhm. Borde det inte vara tvärt om? Att det finns tillräckligt många för att åtminstone någon av dem hittar på något nytt.

Det har släppts 6000 spel på steam i år. Någon av dem måste väl ha hittat på något eget?


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Går det ens att göra ett spel idag som INTE "kopierar" något som redan har gjorts?

Som sagt.. Går det ens?

Klart att det alltid är något annat spel som redan har gjort det (varför hörde jag "Simpsons did it!"?..). Men precis som film och musik så kan man göra det annorlunda. Tror tyvärr att en hel del pärlor drunknar i mängden kopior.

Skrivet av Hipshot:

Nja, vad jag menar är att det finns för lite "nytt" att göra och för många utvecklare. Jag har själv inga problem på att det görs saker som är kopior, fast det gäller typ gamla saker då.

Jo, ligger väl ngt i det. Och som jag skrev ovan; Tror tyvärr att en hel del pärlor drunknar i mängden kopior.

Skrivet av Oakenborn:

Det har släppts 6000 spel på steam i år. Någon av dem måste väl ha hittat på något eget?

Ja precis, fast åter igen; Tror tyvärr att en hel del pärlor drunknar i mängden kopior.

Vi måste hjälpas åt att plocka fram godbitarna istället för att klaga på dussinspelen!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar