Battlegrounds 1.0 testas, nya kartan framgrävd ur filerna

Robot
Battlegrounds 1.0 testas, nya kartan framgrävd ur filerna

Klättra, hoppa och dö av kulor som beter sig mer realistiskt.

#battlegrounds, #pubg


Medlem

nån som testat då?

Medlem

Ingen FZ stream från patchen?

Medlem

Det här är INTE 1.0 som testas. De har sagt att de skall ha 3 testtillfällen under 1 månad, detta är det första tillfället och det är väl test 3 som skall vara 1.0 som testas.

De har även bytt ut samtliga fordons ljud men det ör bara place holders, så nya ljud kommer. Men jag hoppas de behåller nya Buggy ljudet för det är störtskönt.
Buggyn är även förändrad så boost fungerar på samma sätt som de övriga fordonen.

Men Vaulting biten är klockren.

Medlem
Skrivet av Cowmine:

Det här är INTE 1.0 som testas. De har sagt att de skall ha 3 testtillfällen under 1 månad, detta är det första tillfället och det är väl test 3 som skall vara 1.0 som testas.

De har även bytt ut samtliga fordons ljud men det ör bara place holders, så nya ljud kommer. Men jag hoppas de behåller nya Buggy ljudet för det är störtskönt.
Buggyn är även förändrad så boost fungerar på samma sätt som de övriga fordonen.

Men Vaulting biten är klockren.

Enligt PUBG själva så är de 1.0 test #2 som är ute nu http://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1...

Medlem

Som man väntat, ska förstås testa ikväll.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Lol kartan ser exakt ut som chernarus i dayz på bilden xD

Inaktiv

Blir trevligt! Kanske får testa klättrandet ikväll då

Medlem
Skrivet av kennethbot:

Enligt PUBG själva så är de 1.0 test #2 som är ute nu http://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1...

Hmm... de hoppade över Test 1 helt då. Trodde de bara sköt fram det eftersom de hade så mycket strul men de gick visst på del 2.

Men det är ju fel att de kallar denna 1.0 eftersom den inte är komplett eller innehåller nya kartan. När de kommunicerade tidigare så pratade de om 3 tester innan släpp av 1.0 och det sista testet skulle vara en full 1.0.

Men tack för länken, kan jag läsa på om deras ballistic balansering.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av legendofkarl:

Ingen FZ stream från patchen?

Hann inte idag, för mycket Battlefront 2.


signatur
Medlem
Skrivet av Cyberz:

nån som testat då?

Japp, men det laggade som attans och iom detta så blev det ruggigt ospelbart.

Fick klicka 5-10 ggr för att plocka upp något från servern.
Samt likadant när man skulle öppna dörrar mm.


signatur

Supervisor Skyttegrav.se
#skyttegrav.se @ irc.quakenet.net

Medlem
Skrivet av Cyberz:

nån som testat då?

Jodå,
Som skrevs lagg speciellt första minuten, men sedan ok för mig.
"Default'a" till AS och inte NA så man fick hålla kolla på det.
Nya friska ljud som var ett lyft, mc'n kanske lite väl sportig men annars bra och mycket annat smått och gott.
Skoj med "klivandet" så mesta positivt tycker jag och hoppas att få se det i drift ordentligt så snart som möjligt.
Lite "mörkare" i spelet bitvis, mindre bra.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Här kommer ett bakom-flötet-inlägg: Hur kommer man åt testservrar och kan testa dessa nya features?

Inaktiv

@musse1: Om du äger spelet på Steam ska det finnas ett spel i din lista under namnet "PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS (Test Server). Kör det för att spela testversionerna.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@musse1: Om du äger spelet på Steam ska det finnas ett spel i din lista under namnet "PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS (Test Server). Kör det för att spela testversionerna.

Fint, tack! Bara jag som inte kollat så noga

1
Skriv svar