Outcast: Second Contact ute nu, se lanseringstrailer!

Robot
Outcast: Second Contact ute nu, se lanseringstrailer!

Efter en något snårig utveckling är remaken äntligen här.

#outcast-second-contact


Medlem

en gång i tiden var en uppföljare till outcast utan tvekan #1 på min önskelista. 17 år senare orkar jag knappt kolla klart på trailern. tråkigt.

Medlem

neeej det gör ont att titta på HAHA! fy helvete hur kan man släppa det med så dåliga animationer? är det med vilje för kult? för det fungerar verkligen inte på det sättet om nu utvecklarna tror det

Medlem
Skrivet av FuzioN:

neeej det gör ont att titta på HAHA! fy helvete hur kan man släppa det med så dåliga animationer? är det med vilje för kult? för det fungerar verkligen inte på det sättet om nu utvecklarna tror det

men lägg av? nu ska vi inte va såna.

Medlem

Inga voxlar, inget köp.

Medlem

Arrgh. Cutter Slades röstskådespelare är cringe som fan.
I orginalet var det inte något speciellt med skådespeleriet, men han lade ju iaf inte någon energi på att låta "cool".
Cutter Slade lät (och ska låta) som en vanlig snubbe men som ofta hade en antydan av ironi eller sarkasm i dialogerna.
Den nya versionen är pinsam.

Medlem

@Gabe: Haha nä håller med, han låter typ som en blandning av serious sam och duke nukem

Medlem

Blir rea köp på psn nån gång

Medlem

Även om jag gillade originalet starkt har jag aldrig haft något önskemål om att spela spelet igen av någon anledning, så blir inget för mig denna gång heller.

Medlem

Det här verkar lagom flummigt
Blir ett köp.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

oan
Medlem

En remake behövs inte. Jag spelade om Outcast för 2 år sedan och det var fortfarande skön känsla. Och Outcast Outtakes håller än https://www.youtube.com/watch?v=5-ZKHuGp_0s

1
Skriv svar