Project Hospital – ett modernare Theme Hospital?

Robot
Project Hospital – ett modernare Theme Hospital?

Se en första trailer från sjukhussimulatorn.

#project-hospital, #theme-hospital


Medlem

olala, oui!


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Verkar sakna humorn som Theme Hospital hade:(

Medlem

@Ricomaniac:
Ja inget inom vårdsektorn är roligt i dag.

Medlem

@Ricomaniac:

Första jag tänkte på också, kommer att testa detta helt klart men blir nog ingen hit om inte humor infinner sig.

Testpilot

Såg aldrig nåt Pöshuvud!? aj aj

Medlem

När jag spelade TH senast var det som att jag drev Nya Karolinska. Fast i spelet gick jag bankrutt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Blir lätt ett köp då jag älskade Theme Hospital. Fast som sagt så verkar humorn saknas. Tänker på alla som kräktes bruna spyor på golvet som vaktmästaren hade problem att städa upp tillslut.

Skulle för övrigt önska mig ett nytt The Movies liknande spel där man drev en filmstudio. Klassiker som inte finns kvar i Steam butiken tyvärr.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Blir lätt ett köp då jag älskade Theme Hospital. Fast som sagt så verkar humorn saknas. Tänker på alla som kräktes bruna spyor på golvet som vaktmästaren hade problem att städa upp tillslut.

Skulle för övrigt önska mig ett nytt The Movies liknande spel där man drev en filmstudio. Klassiker som inte finns kvar i Steam butiken tyvärr.

The Movies finns på GOG=)

Gnällkuk

Kan doktor vitrock komma till receptionen? Doktor vitrock till reception!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Precis så ska jag säga chefen....

Medlem

@Ricomaniac: Precis, ser mer ut som ett statiskt The Sims Hospital utan just den speciella humorn och känslan Theme Hospital hade.... får väl hålla utkik efter detta spelet, men ser inget vidare ut.

Medlem

tröttnar aldrig på att se när ett pöshuvud botas.

Medlem

Kan nog bli bra, men man ska nog inte jämföra det med Theme Hospital som var mer humorinriktat. Det här spelet har ju riktiga sjukdomar.

Medlem

Expansionsämne: Zombies. Muähähähä

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

The Movies finns på GOG=)

Såg ditt svar sent. Tack så mkt för informationen. Nu är det fan läge att skaffa GoG. Tack!

EDiT::::: De har tagit bort spelet också. Fan. Måste man pirata alltså. Har ingen dvd läsare.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar