Bungie visar Destiny 2: Curse of Osiris

Robot
Bungie visar Destiny 2: Curse of Osiris

Få en första genomgång av expansionen – live nu!

#curse-of-osiris, #destiny-2


Det är ju inte speciellt schysst mot spelarna att släppa en "expansion" en månad efter release med innehåll som lika gärna kunde varit med i standardversionen...

Bungie och Blizzard är precis lika pengakåta som EA.

Moderator | Testpilot
Skrivet av martindaunfeldt:

Det är ju inte speciellt schysst mot spelarna att släppa en "expansion" en månad efter release med innehåll som lika gärna kunde varit med i standardversionen...

Bungie och Blizzard är precis lika pengakåta som EA.

Du får tänka på att spelet släpptes till konsol 6 September så att en expansion/DLC kommer 5 December (alltså 3 månader senare) är inte så farligt. Nytt content som kommer ut i stadig basis ska man nog inte klaga på.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

tycker det är roligt när dom säger "you gona die alot, som om att vi skulle spela Dark souls , tror dom vi vill dö mycket å det gör spelet roligare? =D för dark souls funkar det, inte för destiny dö gör det bara surt för alla som tar sig tid å spela med andra dock så självklart så ska det finnas fail states och att man dör, men den meningen för mig får det att låta som dom gör det lätt att dö bara för att du ska dö inte för att du gör bort dig helt å hållet å råkar dö.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Du får tänka på att spelet släpptes till konsol 6 September så att en expansion/DLC kommer 5 December (alltså 3 månader senare) är inte så farligt. Nytt content som kommer ut i stadig basis ska man nog inte klaga på.

Precis, är exakt samma tidsperiod mellan release och första DLC:t som det var för Destiny 1 så vet inte varför folk klagar på det nu?
En jag känner online sade att han skulle sälja sitt Destiny 2 för konsol för att han tyckte DLC släpptes för tidigt, att det är en cash-grab och borde funnits med vid release....när han inte sade ett skit när samma sak gällde Destiny 1.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Det handlar bara om att locka tillbaka spelare, självklart var detta redan klart vid release

Det ser ut som återanvända resurser, copy + paste, men visst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Man sa visst många skit när destinys första dlc kom.

Gnällkuk
Skrivet av martindaunfeldt:

Det är ju inte speciellt schysst mot spelarna att släppa en "expansion" en månad efter release med innehåll som lika gärna kunde varit med i standardversionen...

Bungie och Blizzard är precis lika pengakåta som EA.

Tre månader sedan spelet släpptes som redan påpekats. Tycker du det hade varit bättre om de väntat med att släppa DLC:et i januari till PC istället då? Knappast konstigt heller att man släpper till DLC till julhandeln dragit igång heller. Kan hålla med om att det borde kommit som en kostnadsfri variant.

Skrivet av Dave Lister:

Precis, är exakt samma tidsperiod mellan release och första DLC:t som det var för Destiny 1 så vet inte varför folk klagar på det nu?
En jag känner online sade att han skulle sälja sitt Destiny 2 för konsol för att han tyckte DLC släpptes för tidigt, att det är en cash-grab och borde funnits med vid release....när han inte sade ett skit när samma sak gällde Destiny 1.

Folk gillar att klaga i allmänhet, speciellt i dessa lootlådetider. Mer eller mindre berättigat

Skrivet av Alienshade:

Man sa visst många skit när destinys första dlc kom.

Va? Ser ut som en mening skriven av mig när jag försöker prata med någon samtidigt som jag skriver, helt obegriplig


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar