Helgens gratisnöjen: Overwatch, Rainbow Six och..?

Robot
Helgens gratisnöjen: Overwatch, Rainbow Six och..?

Ge dina tips om kostnadsfria spel.

#gratishelg


Medlem

gillar gratisweekends på Siege. Bra tillfälle att använda renownboostern jag sparat.

Medlem

På PC kan man då spela online gratis... Sicka fasoner!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

På PC kan man då spela online gratis... Sicka fasoner!

Nice.

Medlem

@Dunder: ej läst artikeln eller "rolig" ?

Medlem
Skrivet av bulleboss:

@Newklear: ej läst artikeln eller "rolig" ?

Skriver man att något inte behöver påpekas, då måste det påpekas.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Releasehästryttare

Endless space 2 är gratis och spela tills söndag på steam.

Releasehästryttare

Och spellforce 3 betan kan spelas tills på måndag på steam

Medlem

Battlerite blev ju F2P för någon vecka sen. Permanent, då.

Medlem

Trodde det skulle vara kul att pröva på Overwatch. Fast tråkigt nog verkar det finnas skitstövlar på proffsnivå som tycker det är roligt att skapa nya accounts så att dom kan spöa newbs.

Det är inte alls roligt att spela när man blir matchade med spelare som helt klart spelar på en helt annan nivå när man försöker lära sig. >.<

Medlem

@Alexraptor: exakt samma sak för mig! Hajar inte hur sjuuuuuuuuukt många av dessa det finns! Jag har ett par polare jag försökt få att börja spela.
Vi spenderade 3 timmar igår kväll av att bli överkörda av lvl 1-5 spelare som satt och trollade.

Förstår inte hur dom finner nöje i det? Måste finnas många som fått en dålig uppväxt hemma och känner att ett onlinefps är deras sorgliga slag tillbaka

Medlem
Skrivet av whoo:

Förstår inte hur dom finner nöje i det? Måste finnas många som fått en dålig uppväxt hemma och känner att ett onlinefps är deras sorgliga slag tillbaka

Tror knappast vi behöver gräva så djupt. Vissa finner nöje i en lätt vinst andra i en utmaning.


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

1
Skriv svar