Älskade, hatade Xbox Live fyller 15 år

Robot
Älskade, hatade Xbox Live fyller 15 år

Microsofts viktiga onlinetjänst är gammal nog att köra moppe.

#microsoft, #xbox, #xbox-live, #xbox-one, #xbox-one-x


ELF
Medlem

Grattis eller något...
Har bara använt det till Halo 1. Men var så sniken av mig att jag körde gratis via datorn.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Betala för att spela online.... lul


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

@Dunder: Helt sjukt, alla vet ju att serverhallar är gratis. Nej tacka vet jag onlinespel som Wow som inte kostar något att spela online.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

@Newklear: Helt sjukt, alla vet ju att serverhallar är gratis. Nej tacka vet jag onlinespel som Wow som inte kostar något att spela online.

WoW i 2017.... lul


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

WoW i 2017.... lul

Ja just fasiken, de la ner WoW va?

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Ja just fasiken, de la ner WoW va?

Nä, det tror jag inte.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Avstängd

Är väl inga kids som skaffar klass 2-moped nuförtiden?

Ambassadör
Xbox

Xbox Live är väl värt att betala för. Var som PC-gamer något skeptisk när jag för några år sen blev konsolist men det fungerar utmärkt och har fått massor av spel på köpet och en bekymmersfri onlinedel.
20-30kr i månaden brukar det landa på beroende på var man hittar bra deals. Det är en dosa fulsnus, så det känns ok;)


signatur

Jump in.

Medlem

@Manslut: Är fortfarande 15 även för klass 1-moppe, det var prat om att det skulle höjas till 16 för flera år sedan men det gjordes aldrig.

Medlem

@Mortaigne: Tack. Från och med idag ska jag börja kalla mig för konsolist. Bra ord som jag inte hört innan


signatur

PSN: MrOakenborn

Avstängd
Skrivet av Westrr:

@Manslut: Är fortfarande 15 även för klass 1-moppe, det var prat om att det skulle höjas till 16 för flera år sedan men det gjordes aldrig.

Jaha, där ser man.

1
Skriv svar