Jämför alla Skyrim-versioner som finns – från Switch till pc

Robot
Jämför alla Skyrim-versioner som finns – från Switch till pc

Skyrim är spelet som vägrar sluta släppas.

#bethesda, #skyrim, #the-elder-scrolls


Medlem

"Den oändliga releasen"


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

"Spelet som inte gick att sluta släppa"


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

eld
Medlem
Skrivet av Hipshot:

"Den oändliga releasen"

haha, jag tänkte triple-dippa som kidsen brukar säga idag

Medlem

Köpte det till PS4 nyss. Har det även på PC. Men känns super mysigt att köra det från soffan, kontrollen är perfekt till detta spelet

Medlem
Skrivet av Hipshot:

"Spelet som inte gick att sluta släppa"

som tetris då.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Tetris_variants

Avstängd

Herregud, tyckte det såg dåligt ut på xbox & playstation, men Switch slår verkligen allt, det ser verkligen inte bra ut.

Medlem

@EXPLICIT: Jo det är ju inte särskilt imponerande men du får tänka på vilken hårdvara det körs på och att det antagligen inte är super optimerat för den arkitekturen konsolen kör.

eld
Medlem
Skrivet av EXPLICIT:

Herregud, tyckte det såg dåligt ut på xbox & playstation, men Switch slår verkligen allt, det ser verkligen bra ut!

Håller med helt!

Medlem

Tycker switchversionen ligger precis där jag förväntat mig att den ska ligga.
Över ps3/xbox360 och under ps4/xbox one.

Medlem

är ändå inte idén om att göra ett bra spel - och fortsätta sälja det - fint, i kontrast till tanken om att trycka in lite mikrotransaktioner? det är väll det här man egentligen borde 'hylla'.

Inaktiv

Märkligt hur i en review de säger att Skyrim (på Switch) kör i 1080p när den är dockad medan i videon ser det ut som att upplösningen är ungefär lika dålig som på ps3/xbox360. Kan det vara så att materialet är fångat från bärbart läge? Tycker det verkar konstigt om man ska jämföra grafik.

Medlem
Skrivet av sitman:

är ändå inte idén om att göra ett bra spel - och fortsätta sälja det - fint, i kontrast till tanken om att trycka in lite mikrotransaktioner? det är väll det här man egentligen borde 'hylla'.

Nej självklart inte, om du målar en tavla så får du enbart sälja ett exemplar. Skapar du en låt får du enbart sälja ett exemplar av den låten. Och kommer du ens på tanken att göra en remix av låten så ska du halshuggas!

Medlem
Skrivet av didde:

Tycker switchversionen ligger precis där jag förväntat mig att den ska ligga.
Över ps3/xbox360 och under ps4/xbox one.

Håller med helt och tycker ändå inte att Switchen alltid ligger så långt efter ps4/xbox one, tänker då på när de åker vagn in till en by.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

@Kvarn: precis. Lite mer åt ps4/xbox one helt klart.
Förstår inte hur folk kan vara så upprörda över hur det ser ut 😊

Medlem

Köpte PSVR-versionen igår kväll. Release idag. Svårt att hålla fingrarna borta, speciellt eftersom jag jobbar hemifrån idag.
Har aldrig spelat Skyrim tidigare så det ska bli extra spännande att se om det är så bra som så många säger.

fp
Medlem

@sitman: Microtranaktionerna finns i form av Creation Club

Medlem

Lite svårt att bedöma vilket filter som ser bäst ut...


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Uselt att Switch ligger på samma nivå som en PS3:a!

Quake-konnässsör

Såg faktiskt bättre ut än vad jag förväntade mig på Switchen. Att kunna köra Skyrim på en handhållen Switch är kanske inte så dåligt ändå.

Visst såg det bättre ut på XboxOne, PS4 och PC, men det förväntar man sig också att det ska göra.

1
Skriv svar