Snart (eller nu) kan du ändra hår och skägg i Assassin's Creed Origins

Robot
Snart (eller nu) kan du ändra hår och skägg i Assassin's Creed Origins

Bayek går så att säga tillbaka till origins-frisyren.

#assassins-creed-origins, #hår, #skägg, #ubisoft


Medlem

Man kan ju ändra detta redan. RB+Y för skägg och LB+Y för hår, eller tvärtom. Det nollställs i och för sig om man dör. Antar att det blir mer permanent med patchen.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Ja han ser jäkligt mesig ut som renrakad, såg inte skillnad på honom och hans kompis där i början när han plötsligt hade rakat sig


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Ja han ser jäkligt mesig ut som renrakad, såg inte skillnad på honom och hans kompis där i början när han plötsligt hade rakat sig

Jag trodde det var hans kompis när den viktiga scenen utspelade sig i början :P. Fick ett litet "Jaha" moment sen.

Kul med patcher, men, sådana här grejer borde finnas med från början.

Medlem
Skrivet av Propy:

Man kan ju ändra detta redan. RB+Y för skägg och LB+Y för hår, eller tvärtom. Det nollställs i och för sig om man dör. Antar att det blir mer permanent med patchen.

Plus att det får hotkeys för oss som kör med TB+mus på PC.

Medlem

Hah, undra ifall det är värt en ny genomspelning.
Kände att jag var klar med spelet i förrgår efter 91 timmars spelande.

Medlem

Kan någon fucking förklara för mig HUUUUUUUUUR det är möjligt att PC patchar nuförtiden ofta släpps efter patchar till Xbone och PS4?

All spelutveckling görs väl för fan på PC? Eller sitter dom med konsol och handkontroll?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Kan någon fucking förklara för mig HUUUUUUUUUR det är möjligt att PC patchar nuförtiden ofta släpps efter patchar till Xbone och PS4?

All spelutveckling görs väl för fan på PC? Eller sitter dom med konsol och handkontroll?

Konsoler prioriteras först.

Medlem

Visst detta finns ju redan i spelet ,dock bara att det inte är permanent dvs om man dör eller stänger ner spelet så försvinner det men inget som påverkar mig då man redan kan fixa så man har skägg eller hår elr båda men patchen är väll säkert bara för att göra det permanent kanske?

Medlem

Viktig! Detta var det enda som höll mig kvar att spela igenom Witcher 3!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Kan någon fucking förklara för mig HUUUUUUUUUR det är möjligt att PC patchar nuförtiden ofta släpps efter patchar till Xbone och PS4?

All spelutveckling görs väl för fan på PC? Eller sitter dom med konsol och handkontroll?

Utvecklingen av multiplattformspel görs PÅ PC men oftast inte FÖR PC i första hand utan för den minsta gemensamma nämnaren, alltså den minst kraftfulla plattformen. Sedan anpassar man koden till de övriga plattformarna efteråt.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Kan någon fucking förklara för mig HUUUUUUUUUR det är möjligt att PC patchar nuförtiden ofta släpps efter patchar till Xbone och PS4?

All spelutveckling görs väl för fan på PC? Eller sitter dom med konsol och handkontroll?

Den dominerande plattformen prioriteras först. Det är (ur ett ekonomiskt perspektiv) inte någon direkt högoddsare.

1
Skriv svar