Tre (!) nya IL-2 Sturmovik på gång: jetflyg, WW1 och tanks

Robot
Tre (!) nya IL-2 Sturmovik på gång: jetflyg, WW1 och tanks
Quake-konnässsör

Vill fortfarande se en lunch stream på detta Visst var det någon på redaktionen som var inbiten i dessa spel?

Medlem

Klockren serie , battle of stalingrad var fenomenalt jämför med fjaskot cliffs of dover. Älskat serien sedan början av 2000-talet.

Finns ingen bättre ww2 flygsim så denna rekommenderas varmt

Medlem

Mm, spitfires säger ni? Har haft en viss fascination för framförallt britternas flygplan sen jag lekte med mina morbröders gamla modeller som barn och min WW2-tokiga morfar lärde mig vad allt hette. Fick nån 30årskris nyligen och skaffade joystick och cliffs of dover men har knappt spelats (var ju inte så jäkla kul) men detta kanske är lite trevligare.

Medlem

Bästa sim serien där ute.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Mm, spitfires säger ni? Har haft en viss fascination för framförallt britternas flygplan sen jag lekte med mina morbröders gamla modeller som barn och min WW2-tokiga morfar lärde mig vad allt hette. Fick nån 30årskris nyligen och skaffade joystick och cliffs of dover men har knappt spelats (var ju inte så jäkla kul) men detta kanske är lite trevligare.

Vill du ha några att flyga med är du varmt välkommen att flyga med oss i SvAF, vi är ett gäng gubbar och grabbar som flyger på en lagom seriös nivå tillsammans.

Ett litet tillägg till nyheten också, alla expansioner är fristående så vill man köra tex stridsvagnsdelen är de tillgängliga att köra i mp med alla flygplan som andra spelar med. Det ska dessutom komma en demoversion av spelet likt rise of flight, där 2 (antar jag) flygplan blir tillgängliga att flyga med alla som har köpt någon/några av spelen.

Medlem

Alltså, jag är så svettigt sugen på IL 2 varje gång jag ser det. Fattar inte varför jag inte börjar spela det...? Jag blir till och med hypad över det här trots att jag aldrig spelat ett IL 2 haha. Men jag kollar videos ofta så det är en start i alla fall.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Alltså, jag är så svettigt sugen på IL 2 varje gång jag ser det. Fattar inte varför jag inte börjar spela det...?

Inte jag heller, det är fantastiskt så börja genast spela det!

Medlem
Skrivet av Tomten:

Vill du ha några att flyga med är du varmt välkommen att flyga med oss i SvAF, vi är ett gäng gubbar och grabbar som flyger på en lagom seriös nivå tillsammans.

Ett litet tillägg till nyheten också, alla expansioner är fristående så vill man köra tex stridsvagnsdelen är de tillgängliga att köra i mp med alla flygplan som andra spelar med. Det ska dessutom komma en demoversion av spelet likt rise of flight, där 2 (antar jag) flygplan blir tillgängliga att flyga med alla som har köpt någon/några av spelen.

Tack för erbjudandet! om jag kommer igång lite med flygandet i framtiden ska jag ta det i aktning!

1
Skriv svar