Bekräftat - Fable III kommer till pc

Medlem
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av MrX:
Skrivet av Red_warning:

Hum, då måste jag ställa mig frågan: PC eller Xbox?

Ställ dig den här frågan istället: Kommer spelet köras bäst på min PC eller 360?

Nästa fråga efter det blir mus och tangentbord eller gamepad.

Ah, men saken är den att äventyrsspel på konsol har ett väldans nostalgivärde. Lirade ju alla legender på N64 (Super Mario 64, Zelda: ocarina of time etc). Å andra sidan så blir det både billigare och smidigare spelande (och snyggare) på PC.

Så svaret är inte så lätt som det verkar

Ärligt talat måste jag hålla med dig där, anledningen till att jag inte sa 360 (Vill säga konsol) är för att jag inte är så jätte förtjust av 360n ^^,

Men seriöst, måste säga att när jag jämförde känslan av att spela Oblivion på PC och PS3n så var det en sjukt stor skillnad, jag menar jag i dagens läge så föredrar jag att sitta i en fåtölj och framför en 42" LCD TV mer än PCn, så som du sa där, så kan det faktiskt bli riktigt svårt att välja vart och hur du ska spela


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem

BOOOHYAAAAH!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

kan bli najs till pc! roligt o spela med mus och tagentbord på detta.
Men det kommer kräva grym dator :/

Medlem

då får det bli på pc istället då...

Medlem

JAAAA! Vad bra då slipper vi köpa det...

Snåljåpar!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

undra vad det bli för DRM/kopierings skydd på detta.

Medlem

RPG hör ju hemma på PC, så enkelt är det. För att citera Schyffert: "Xbox är en liten låda man förvarar sin förra fru i"


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av ZimSim:
Skrivet av Fjornsvavne:

Japp, kan jag sälja 360:n nu då!

Smart med tanke på att det finns faktiskt fler bra spel än Fable till krysslådan,

Mass effect serien , Alan Wake medmera är väl skäl nog att ha kvar krysset.

Mass Effect 1 & 2 finns ju dock till pc...om poängen med vad du sade var att visa på varför man ska ha kvar 360n istället för att lira pc.

Medlem

YEEES! Tack tack TACK Lionhead!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jaha, kan vi snälla få Fable 2 till PC också?

Och om ni stoppar in nått multiplayer i trean... låt oss inte spela som nån slags legoknekt, låt mig spela med min egen karaktär...

Medlem

Jaaaa gött!
Mitt xbox är trasigt, tog bl.a sönder min fable 2 skiva så det här är underbart!

Medlem

Jävla nice! hoppas det blir gratis med expansioner till pc

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av ZimSim:
Skrivet av Fjornsvavne:

Japp, kan jag sälja 360:n nu då!

Smart med tanke på att det finns faktiskt fler bra spel än Fable till krysslådan,

Mass effect serien , Alan Wake medmera är väl skäl nog att ha kvar krysset.

Mass Effect 1 & 2 finns ju dock till pc...om poängen med vad du sade var att visa på varför man ska ha kvar 360n istället för att lira pc.

Jo vet att Mass effect finns på pc, men behövs verkligen Mass Effect köras på pc ?

Det är ju mycke filmsnuttar och ingen direkt avancerad action därimellan, så det klaras fint av med handkontroll.

Man förundras att folk lägger ut så mycket pengar på pc, mjukvara och hårdvara,
när en pc skadad person som jag själv var som numera klarar actionspel galant på konsoll och sparar pengar på att slippa uppgradera datorn.

Man har pcn ansluten till storbildstv, men sitter ju helt klart bekvämare med en gamepad i handen,
om man nu behärskar det.

Och blir det inte lättare att hantera action spel och förmodligen roligare när både ps3 och 360 släpper sina rörelse mojänger ?

Medlem

kommer ju bli en sunkig port som det alltid blir :S

Inaktiv

Gött det! <3

Inaktiv

Fint! Men Black & White 3 då?

Medlem

SÅ JÄVLA GÔTT! Har spelat spelet sedan ettan kom.. Och hade läst om 1:an innan den kom ut... Både Fable(Lost Chapters) & Fable II är enligt mig, bland det bästa spelen som finns...De passar mig på pricken... Dock tycker jag att Fable - serien är VÄLDIGT UNDERSKATTAD..


signatur

Gillar min status: Trähatt =)

Medlem

Gött!!


signatur

Mikael Karlsson

Moderator | Testpilot

Gief 2an också vafan!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

HALLELUJA!!!! YÄÄSS!! Great! Nu är man sviiiinnn glad! Detta var goda nyheter riktigt goda nyheter


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

12
Skriv svar