Datumet för Battlefield 1: Turning Tides kan ha läckt

Robot
Datumet för Battlefield 1: Turning Tides kan ha läckt

Battlefield 1-fans kan få julafton strax efter julafton.

#bf1, #battlefield-1, #dice, #ea, #turning-tides


Medlem

Imorse? ... den 17;e nov menar ni väl? det känns som ett troligt datum iallafall, och säkert liknande i Januari för resterande 2 kartor!

Medlem

Dice får inga mer pengar av mig, det får vara bra nu.

Jag tror inte ens jag skulle köpa en eventuell uppföljare till Mirror's Edge...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Bry sig. Dice/EA kan äta mina shorts.

Medlem

Dice. Varför satsar ni på plastiga spel som glänser utan atmosfär känsla?

Medlem

Förstår inte kritiken mot DICE om jag ska vara helt ärlig. Gameplay-delen i spelen som har utvecklats av DICE är fortfarande fantastisk om man ser till de spel de har utvecklat de senaste åren. Förutom nätkoden i BF4 så tycker jag att deras spel flyter på riktigt fint, ser fantastiska ut och är ett rent nöje att spela. Hardline var väl kanske inte den roligaste spelupplevelsen jag har haft men i övrigt så anser jag att deras spel i grund och botten är riktigt bra.

Hela lootbox-fiaskot säger mer om EA än DICE men det verkar inte majoriteten av spelcommunityt förstå sig på.

Medlem

Synd hade gärna köpt allt det här men då dom övergett Steam blir det inge mer köp för mig och ännu mindre nu med BF2 historian.

Medlem

@visten: Utan atmosfär känsla? Hur menar du då?
Du hittar knappast spel med bättre känsla för detaljer och ljud än i ett Dice spel

1
Skriv svar