Ny testvända för Battlegrounds 1.0 igång nu

Robot
Ny testvända för Battlegrounds 1.0 igång nu

Se till att bli skjuten i händer och fötter, om du inte hinner klättra undan.

#battlegrounds, #patch, #pubg


Medlem

Hann med en match.... kul förändringar. Mycket som hänt från senaste testet.

Nu är dock servrarna nere för "akuta åtgärder" och kommer upp om ca 2,5 timmar igen.
Men det var kul så länge det varade. Får spela mer ikväll.

Medlem

Ser fram emot 1.0. Av det jag sett så verkar det jävligt lovande, faktiskt ganska förvånad över mängden förbättringar. Kul att se att det faktiskt kommer någonvart istället för att bara dö ut.

Inaktiv

Ska försöka testa den här vändan men verkar lovande. Bra att hs gör mer skada samt att bandagen är snabbare

Medlem

Gillar att förvaltare från Swedbank Robur pratar PUBG nu också: https://twitter.com/efnborslunch/status/933275390872825856

Medlem

Är det något bättre optimerat ännu?

Medlem

Hur gör man för att testa denna version??? Är det via Steam oxå...eller...? //Noob

Medlem

@JackFlack: ja.

Du kan installera testserver versionen.

Medlem

@Ichabod: OK, tack...men jag hittar den inte på Steam...heter den något speciellt?

Medlem

@JackFlack: Du borde hitta det under "My games" som PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS (Test Server)

Medlem

@Byssan: Tack...där låg den ju!

Medlem
Skrivet av Freffo:

Är det något bättre optimerat ännu?

Jag som sitter på ett STRIX GTX 970 märker rätt stor skillnad faktiskt. Flyter betydligt bättre nu.

Medlem

@2c1c: Får prova det igen när du säger så, avinstallerade spelet ett tag sen. Kör 980 ti och låg runt 40fps med all grafik på lägsta i 3440x1440. Bör uppgradera komponenter i början av nästa år.

1
Skriv svar