FZ:s testpiloter – produkttester av och för medlemmarna

Robot
FZ:s testpiloter – produkttester av och för medlemmarna

Vi lanserar FZ:s testpiloter – personliga tester genomförda av våra medlemmar, för våra medlemmar.

#testpiloter


Medlem

Kul initiativ!


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem

Kul grej, detta skulle man ju försöka sig på att söka till kanske... Fast det finns nog många läsare som kan mer om PC-hårdvara än jag (typ grafikkort, högtalare och chassin till datorer). Undrar vilka produkter det rör sig om.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Banjo:

Kul grej, detta skulle man ju försöka sig på att söka till kanske... Fast det finns nog många läsare som kan mer om PC-hårdvara än jag (typ grafikkort, högtalare och chassin till datorer). Undrar vilka produkter det rör sig om.

En stationär gaming-pc blir först ut, en bärbar variant ligger och bubblar. Produkterna såklart vara relevanta för oss


signatur
Testpilot

Coolt , ser gärna test på lite saker som man inte brukar se test på . Dvs Stolar , kanske skrivbord , racingstol , rattar & pedaler, , joysticks .. finns massor

Ambassadör
Xbox

Kul! Det finns många med stor kunskap här har man ju sett under åren. Fler tester är ju riktigt trevligt.


signatur

Jump in.

Medlem

Kul initiativ!
Måste också säga att dom där kapsylerna på bilden påminner om något annat från förra året Det blev rejält mer kapsylutbyte än antalet som låg i kuvertet...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Harakiri:

Coolt , ser gärna test på lite saker som man inte brukar se test på . Dvs Stolar , kanske skrivbord , racingstol , rattar & pedaler, , joysticks .. finns massor

Jag och @xplejjn intervjuade ett bord, samt en stol, på Dreamhaxk 2003. Förstår inte varför det inte blev en större grej.

Skrivet av Mortaigne:

Kul! Det finns många med stor kunskap här har man ju sett under åren. Fler tester är ju riktigt trevligt.

Eller hur!

Skrivet av DunnZ:

Kul initiativ!
Måste också säga att dom där kapsylerna på bilden påminner om något annat från förra året Det blev rejält mer kapsylutbyte än antalet som låg i kuvertet...

Haha


signatur
Medlem

Jag och redaktionen kanske kan diskutera det här över en middag (och en eventuell Rolexklocka)

Skämt så klart.

Men kul idé. Inte helt omöjligt att man söker. "Alltid redo" som scouterna säger.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ricomaniac:

Jag och redaktionen kanske kan diskutera det här över en middag (och en eventuell Rolexklocka)

Skämt så klart.

Men kul idé. Inte helt omöjligt att man söker. "Alltid redo" som scouterna säger.

Läste det som rolodex


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Läste det som rolodex

hahaha Gå tillbaka till gammeldags indexering. Sexigt och sofistikerat att ha en sådan på skrivbordet.

Medlem

Pax för att vara öltestare!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sapiens:

Pax för att vara öltestare!

"Men vadå, gamers gillar ju öl".


signatur
Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

"Men vadå, gamers gillar ju öl".

Ett test av 14 olika energidrycker kanske kan vara nåt?

Medlem
Medlem

Mjukglassmaskin kan jag tänka mig testa Calle.

Medlem

Jag kan testa min gamla VHS-spelare...

Testa om den fortfarande fungerar alltså!

Medlem

Kul!
Synd att man inte kvalificerar.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Är det videoblogg eller kommer ni förbi och observerar, känner och intervjuar?


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sipmo:

Är det videoblogg eller kommer ni förbi och observerar, känner och intervjuar?

Inledningsvis kommer testpiloterna att skriva sina tester men det där med multimedia är ju poppis ska video kan säkert förekomma i framtiden.


signatur
1
Skriv svar