Första Star Wars: Battlefront 2-patchen ute, fixar save-bugg m.m.

Robot
Första Star Wars: Battlefront 2-patchen ute, fixar save-bugg m.m.

Gott om ändringar i första officiella patchen.

#patch, #star-wars-battlefront-2


Medlem

Kommer patchen i en loot box? Illa de som har oturen på sin sida och inte får den i en låda på ett bra tag.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Patchen gjorde att jag, och många andra, inte kan starta spelet. Många säger att deras progression blev nollställd.
Det går bra för EA/Dice.

Medlem

Ta bort spelets .exe fil och trial.exe sen kör en repair så ska det funka.

Medlem

Fixade de lootbox-buggen? Dvs problemet att lootboxes och P2W dyker upp överallt i spelet?

Hedersmedlem
Kenneth Lindqvist

Får en känsla av att det inte blev mycket QA under utvecklingens gång. Tänkte mest på dessa:

Citat:

Fixed an issue where Rey's lightsaber would sometimes disappear.

Fixed an issue where footprint marks would sometimes leave strange lines on the ground when walking.

Känns som att det borde gå snabbt att hitta dessa fel i QA. Kan bara vara att man överanalyserar allt som kommer från EA nu också.

Medlem

Härligt med en patchs om löser vissa problem.

Spelet är ju riktigt roligt så länge folk bortser från boxarna man kunde köpa för pengar.

Medlem

Prestanda är ju alltid trevligt när dom fixar, annars så var det väl inte så mycket intressant.

Medlem

Nice, alltid bra med förbättringar.

Ambassadör
Xbox

Man får väl vara glad om man inte behöver betala för patcharna. Men det kommer säkert snart... "Patch-pass $9.99"


signatur

Jump in.

Medlem

@rigge:
Tack. Ska testa när jag kommer hem.

Medlem

@Whisp: Gört, mitt vart bara helt svart och vägrade ladda menyn. Det fixade sig efter detta.

Medlem

De borde patcha in möjligheten till att välja vilka kartor man vill spela på.. De enda roliga banorna i spelet just nu är close quarter med undantag för en bana där rebellerna ska ta över en walker.

Medlem

Iallafall möjligheten att rösta på den nya mappen.

1
Skriv svar