Fulkultur snackar Super Mario - nu på Spotify!

Robot
Fulkultur snackar Super Mario - nu på Spotify!

Nu är det ännu lättare att följa vår podcast.

#fulkultur, #podcast, #super-mario


Medlem

Har precis börjat lyssna på Fulkultur. Tycker det är en väldigt trevlig och lugn podcast. Synd bara att jag inte kunde lyssna klart på Bladerunner avsnittet pga spoilers gällande nya filmen (måste se den så att man kan lyssna klart).

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Maysay:

Har precis börjat lyssna på Fulkultur. Tycker det är en väldigt trevlig och lugn podcast. Synd bara att jag inte kunde lyssna klart på Bladerunner avsnittet pga spoilers gällande nya filmen (måste se den så att man kan lyssna klart).

Kul att du gillar! Vid ett fåtal tillfällen har vi delat upp avsnittet, just för att undvika spoilers. Lär ske igen inför stundande Star Wars-filmen


signatur
Medlem

Såhär är min lista

1. Super Mario World - Snes (kanske ett av världshistoriens bästa tv spel!)
2. Mario Odyssey - Switch
2. Mario Kart 8 - Wii U
3. Super Mario 3D World - Wii U / 3DS
4. New Super Mario Bros 2 - Wii U / 3DS
5. Super Mario Galaxy 1 & 2 - Wii

Medlem

Har aldrig lyssnat på denna pod tidigare, men har gjort det nu iomed detta avsnitt och det känns jättebra! Det blir att prenumerera på denna pod.

Skägg.
10 Chambers
Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Trevligt avsnitt! Skaffade nyligen Spotify premium igen, mycket trevligt att Fulkultur dök upp där!

Avsnittett kändes lite kort för att prata om en karaktär som har dykt upp i närmare 300 spel, av varierande kvalitet, många är dock olika versioner av Donkey Kong. Skulle gärna se ett avsnitt som tar upp just spinoffsen, eftersom de sedan en tid tillbaka är fler än main-spelen.

Det pratades lite om Mario Party, de olika Mario Kartspelen, Super Mario RPG, Paper Mario. Men många av de spelserierna förtjänar lite mer tid i rampljuset.

Listar de plattforms-Mario spel jag har haft mest kul med. Bör tilläggas att 3D-Mario inte är min favorit-"genre".
1. Super Mario World
2. Super Mario Bros. 3
3. New Super Mario Bros. U
4. Super Mario 3D Land
5. Super Mario Odyssey


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

1
Skriv svar