Black Friday-tråden – tipsa om bästa priserna på spel och hårdvara!

Robot
Black Friday-tråden – tipsa om bästa priserna på spel och hårdvara!

Dela med dig av de bästa rabatterna under Black Friday Cyber Monday!

#black-friday, #nej-cyber-monday, #sajber


Medlem

Ps4 har en del bra spel till schyssa priser redan nu på Playstation store.

Medlem

@notice: även 25% på Playstation plus, så det är bara att passa på!

Medlem

Elgiganten har en del schyssta spelpriser också, börjar online kl. 22 ikväll!

Medlem

Blir till o sätta ihop en ny burk nu.. Hoppas på lite schyssta priser på komponenter!

Medlem

Vänta nu, är bilden i artikeln tagen med en kamera?

KoP
Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Vänta nu, är bilden i artikeln tagen med en kamera?

Kan även vara en skärmdump som dom har tiltat lite för att få det att se mera "organiskt" ut.

Medlem
Skrivet av KoP:

Kan även vara en skärmdump som dom har tiltat lite för att få det att se mera "organiskt" ut.

Det vore faktiskt lite lurigt!

Medlem

90% på steamlink! Faan å jag som fick betala fullpris, 2gånger,, pga inkompitent posthantering. -_-


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Men varför beställde jag en Steamkontroller förra helgen, när de nu är 33%+ REA på dem.. typisk..

Medlem

Wolfenstine2 300kr på webhallen bra 💩!

Medlem

En bättre tråd för erbjudanden:
https://www.sweclockers.com/blackfriday2017


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Är det bara jag som inte får köpt Steam Link och kontrollen? När jag trycker på "lägg i kundvagn" så måste jag logga in, efter jag loggat in försvinner möjligheten att lägga i kundvagn. Någon som har lyckats?

Medlem

köpte en Deathadder Elite på Elgiganten för 555:-

Medlem

Wolfenstein II på greenman gaming ca 187kr med kupong!

Medlem

Vad tror ni om samsung galaxy S7 för 3990 kr? Tror ni det dyker upp något bättre erbjudande?

Finns förövrigt på webhallen

Medlem

@nevdacil: Tele2 Kommer sälja S8 för 3990.

Medlem

@bambiface: Jag såg de innan. Men måste man inte skaffa abonnemang hos dom för att kunna ta del av det erbjudandet?

Medlem

@nevdacil: Deras abonnemag har ingen bindningstid. Du kan köpa ett abonnemang + telefon och sen ångra abonnemanget och bara behålla telefonen

Medlem
Skrivet av bambiface:

@nevdacil: Tele2 Kommer sälja S8 för 3990.

Bara S8? Inget bra pris på S8 Plus?

Inaktiv

Felgigantens hemsida ligger i princip nere. Går ej att handla.

Medlem

@bambiface: Är du helt 100 på det? Låter nästan lite för bra för att vara sant

Medlem

Bästa priset på Overwatch IMHO!
http://cdon.se/spel/overwatch_origins_edition-30500871

Och eftersom det är Origins Edition så är det en bättre deal än Blizzards eget erbjudande för Standard Edition.

Medlem

Någon som hittat en hårddisk som är kompatibel till ps4 till ett schysst pris?

Medlem

Jag hoppades på en bra deal på Playstation 4 pro men inte hittat bättre än 3666kr (13%). Måste vara kemikalieskatten som gör det.

Medlem

CDON hade bra pris på Wolfenstein.

http://cdon.se/spel/spel-downloads/wolfenstein-ii-the-new-col...

Vet att det finns bättre priser, men har presentkort dit. Men vad betyder RoW? Inte stött på det tidigare och lyckas inte google till några bra svar. Är mest rädd så det inte är den tyska versionen eller liknande


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

CDON hade bra pris på Wolfenstein.

http://cdon.se/spel/spel-downloads/wolfenstein-ii-the-new-col...

Vet att det finns bättre priser, men har presentkort dit. Men vad betyder RoW? Inte stött på det tidigare och lyckas inte google till några bra svar. Är mest rädd så det inte är den tyska versionen eller liknande

Det betyder "Rest of the world", alltså alla versioner som inte är censurerade på något sätt om jag har förstått det rätt.
Censurerade land när det kommer till Wolfenstein är exempelvis Tyskland, Österrike och Sydkorea.

I övrigt: Tele2s kampanj på S8 är slutsåld, måste ha tagit slut på några timmar lol.

Medlem

Gilla CDONs höjning av Switch för att sedan ha ”rea” på den.
Kollar man under vad andra köpt så ser man att den kosta 2990 igår...

Medlem

För dom som är intresserad av diverse data saker så har Maxgaming.se rätt nice "deals" just nu, bland annat Astro gaming headsets för under lappen på en runda 40% rea. Jag rekommenderar starkt dom hörlurarna, dock så använder jag personligen den äldre varianten av dom mina är över 6 år gamla och funkar kung än i dag.

Dock så har mina polare köpt dom nyaste versionerna av dom och dom är helt nöjd också.

Direkt länk finnes här : https://www.maxgaming.se/tradbundna-headset-1/gamingheadset-a...

Medlem

Känns som man "borde" köpa något iallafall men är helt paff...

Behöver ny rakapparat, och tandborste, men det finns det då fan inget jag anser vara billigt och prisvärt

12
Skriv svar