Black Friday-tråden – tipsa om bästa priserna på spel och hårdvara!

Medlem

Anniversary Sale på Star Citizen börjar ikväll också, Anvil står som kvällens utbud, en Carrack kanske för 350$

Medlem

@totte1015: Köpte själv en tandborste från elgiganten. https://www.elgiganten.se/product/personvard/eltandborste-och...

Skulle ändå köpa en ny då den förra gått i golvet en gång för mycket.

Medlem
Skrivet av Leffe76:

@totte1015: Köpte själv en tandborste från elgiganten. https://www.elgiganten.se/product/personvard/eltandborste-och...

Skulle ändå köpa en ny då den förra gått i golvet en gång för mycket.

Du har inte testat den än förmodar jag?

Känns så överflödigt med bluetoothgrejer, appar och timers

Jahopp går inte att beställa.... Då sket det sig!

Medlem
Skrivet av Koenigsson:

Någon som hittat en hårddisk som är kompatibel till ps4 till ett schysst pris?

Webhallen har en 2tb Seagate usb för 799

Medlem
Skrivet av Mosfet:

Anniversary Sale på Star Citizen börjar ikväll också, Anvil står som kvällens utbud, en Carrack kanske för 350$

Hade tänkt uppgradera min Aquila till en Carrack, men de har höjt priset till $400 och det känns inte särskilt lockande att lägga ut 1300 spänn på den uppgraderingen.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hade tänkt uppgradera min Aquila till en Carrack, men de har höjt priset till $400 och det känns inte särskilt lockande att lägga ut 1300 spänn på den uppgraderingen.

Aquilan är nog trevlig. Den kan du åtminståne prova nu när 3.0 är släppt till PTU. Carracken kan vi väl tidigast se i Maj, Juni nästa år.
Edit: Sorry att man gick lite off topic där.

Avstängd

Thomas Helenius bild är ytterst missvisande. Legion kostar 19.99€ (34.99€ för deluxe edt.) på rean:
https://eu.shop.battle.net/en-gb/product/world-of-warcraft-le...

Medlem

Undrar om det var Dustin som hade nån kampanj med GTX 1070 för 3795 kr bara några veckor efter release. Och det har ännu inte slagits, så vitt jag vet.

Skägg.
10 Chambers

Köpte en Switch från CDON för 2990, sen höjde de priset. Nöjd.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Grattis! CDON verkar ha ett underligt prissystem. Höjer sänker lite hursomhelst. Köpte en SNES Classic sedan höjde de med 100 spänn direkt efter. Men ditt pris var ju bättre 🙂

Medlem

Sugen på att köpa ett PSVR. Vill dock ha den nya modellen med HDR passthrough (CUH-ZVR2), någon som vet om den finns tillgänglig i Sverige än och i så fall var?

Medlem

Köpte två second hand skärmar och en ny 24" med minimala bezels. Installerade dem med nvidia surround, såg ut som skit. Åkte tillbaka till affären och köpte två till. Ser fett ut som fan men nu sitter man med typ 5 skärmar inne i spelrummet haha. försöker gömma skiten för frugan. Lite svårt är det ju att rättfärdiga så många skärmar.
Edit: 6 st var det till och med

Medlem
Skrivet av snubben:

Köpte två second hand skärmar och en ny 24" med minimala bezels. Installerade dem med nvidia surround, såg ut som skit. Åkte tillbaka till affären och köpte två till. Ser fett ut som fan men nu sitter man med typ 5 skärmar inne i spelrummet haha. försöker gömma skiten för frugan. Lite svårt är det ju att rättfärdiga så många skärmar.
Edit: 6 st var det till och med

Jag blev så glad av att läsa det där.

12
Skriv svar