Quiz – Klassiska rollspel

Robot
Quiz – Klassiska rollspel

Testa om du minns dessa storheter från förr.

#quiz, #rollspel, #rpg


7/10 trodde ett bra tag att jag skulle ta full pott men det kärvade rejält på de sista frågorna

MEG
Medlem

5/10 Korrekta svar!
Du spelar lite roll.

Riktigt dåligt, borde ha fått mer poäng...


signatur

Death is only the beginning

Avstängd

"5/10 Korrekta svar!
Du spelar lite roll."

Det genre som jag spelar mest, men det spelar ingen roll.

Releasehästryttare

Fz teasar, Vill ha ett nytt Ninja gaiden spel nästa år!

Medlem

5/10 fredagsnöje så här på kvällskvisten


signatur

Banksy

Ambassadör
Xbox

10/10 Du spelar roll!

Ja, ja det gör jag fanimej.


signatur

Jump in.

Medlem

"Du spelar ingen roll" hahahaha. Ni förgyller min fredag med 3/10


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Haha, sista frågan är ju en episk slamkrypare. Hade ingen aning om att Blizzard North haft ett tidigare namn, bara vad Blizzard Entertainment hette tidigare.

Fråga 9 hade jag däremot genuint fel på. Har aldrig spelat spelet i fråga.

8/10 var inte fy skam, dock. Kul quiz!

Medlem

10/10 Korrekta svar!
Du spelar roll.

Fattas bara annat! Nu tid att göra i ordning för helgens D&D.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Svårt quiz och inte riktigt mitt ämne med PC-rollspel. Men jag fick ändå 7/10 på nåt sätt. Vilket som var Biowares första rollspel var ju ändå ganska enkelt till exempel.

Skägg.
10 Chambers

"6/10 Korrekta svar!
Du spelar lite roll."


signatur
Medlem

@xtrem11: 4/10 för mig, och då är det ändå min favoritgenre. Blir sjukt frustrerad av FZ's quiz, men jag gillar dem som fan ändå. 😉


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Medlem
Skrivet av Priapsi:

@xtrem11: 4/10 för mig, och då är det ändå min favoritgenre. Blir sjukt frustrerad av FZ's quiz, men jag gillar dem som fan ändå. 😉

Haha, samma för mig. Började bra med saker jag kände igen, men sen när jag klickade lite för snabbt på fråga fem, så kändes det som att jag lika gärna kunde skita i 10/10... Men sen kände jag helt ärligt inte till resten och slutade på 4/10 :'D


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

7 fel av 10. Haha, ingen idé att köpa trisslott

Medlem

8 av 10, klantade mig på de två jag missade!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

5 av 10. Skandal, trodde att rollspel var min grej.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Ti994a-C64-Amiga-PC:

7/10 trodde ett bra tag att jag skulle ta full pott men det kärvade rejält på de sista frågorna

Precis samma här.

Medlem

7/10 Korrekta svar!
Du spelar roll.

Medlem

8/10: Bästa jag fått på någon quiz

Skägg.
10 Chambers

@davidrone: om 1:54 kommer ett nytt!


signatur
1
Skriv svar