Sanctum 2 GRATIS!

Releasehästryttare
Sanctum 2 GRATIS!

Mitt personliga favorit spel är just nu gratis på humble bundle!

Missa inte detta underbara spel! Är tom svensk utvecklat!

https://www.humblebundle.com/store/sanctum-2

Medlem

Tack för tipset.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

ahhh, såklart kör Humble med sin sedvanliga steamlinkning för att man ska få spelet gratis.
Tycker personligen det är riktigt läskigt att länka ett konto från en leverantör till en annan.
Vad vill de ha tillgång till ?

Medlem
Skrivet av schmuttah:

ahhh, såklart kör Humble med sin sedvanliga steamlinkning för att man ska få spelet gratis.
Tycker personligen det är riktigt läskigt att länka ett konto från en leverantör till en annan.
Vad vill de ha tillgång till ?

Har för mig det var ett sätt för Humble att hindra folk att kunna sälja vidare keys som de köpt billigt genom humble bundles. På så sätt fick man aldrig någon key utan spelet aktiverades direkt på det konto man länkat. Men har för mig att det inte uppskattades av konsumenterna så det verkar som de gått över till att man enbart måste ha ett länkat konto som en slags verifiering att man har steam (inte för att det är svårt att skapa ett tomt sådant, men iaf) och det verkar vara så att vissa spel har en tidsbegränsning för aktivering också. Minns att jag missade att aktivera ett bilspel man fick av dem (förra året eller något sånt) eftersom datumet man senast var tvungen att aktivera det hade paserat.

Nu får man en kod efter man köpt det istället men jag vet inte om det inte skulle gått att köpa om man inte länkat ett steam konto till sin humblebundle.

Avstängd

Har haft den i flera år men har inte ens installerat den en gång.

Releasehästryttare
Skrivet av xtrem11:

Har haft den i flera år men har inte ens installerat den en gång.

Synd, är grymt roligt, kan rekommendera att du spelar det nu då du kan coopa det med andra folk som spelar det för första gången

Medlem

Gratis är gott! Funderat på detta spel ibland. Tack!

Medlem

Tack för tips Devan!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Har för många spel jag aldrig hinner spela men jag gillar trailern skarpt.

Medlem

Tack för tipset! Ser lite ut som Defence Grid fast i FPS. Ska bli ett nöje att testa.

Avstängd
Skrivet av Devan:

Synd, är grymt roligt, kan rekommendera att du spelar det nu då du kan coopa det med andra folk som spelar det för första gången

Mest har jag spelat Orcs Must Die! 1,2 och Dungeon Defenders som liknar Sanctum 2.

Releasehästryttare
Skrivet av xtrem11:

Mest har jag spelat Orcs Must Die! 1,2 och Dungeon Defenders som liknar Sanctum 2.

Japp spelat de spelen med och Sanctum 2 är bättre (i mitt personliga tycke)

Medlem

Trevligt, spelade Sanctum 1 för några veckor sedan och hade ganska kul, blir att testa tvåan!

Medlem

Trevligt med gratis men jag måste säga att Sanctum 2 var enorm besvikelse. Sanctum 1 var riktigt kul om man var ett gäng. Diskutera strategier, bygga labyrinter tillsammans varvat med hektiskt skjutande (och skrikande) när vågerna kommer. I Sanctum 2 försöker dom göra om konceptet ganska mycket. Det är såklart modigt men för mig och mina kompisar tog dom bort mycket av vad som gjorde originalet så speciellt. Jag vet inte om de har gjort om 2:an sen release men vad jag minns kunde man inte bygga tillsammans längre. Det var en som fick göra det. Man kunde inte heller bygga lika stora labyrinter. Dom gjorde om vapnen och hur man uppgraderar dom på ett sätt som jag tyckte var taffligt.

Jag tror dock att jag är rättså ensam om att tycka såhär. 2:an har generellt fått bättre betyg.

1
Skriv svar