Neeej inte Jensen också...va fa

Medlem
Neeej inte Jensen också...va fa

jag skulle precis trycka på "köp" av Deus ex:mankind D. när jag jag insåg att jag inte hade kollat om även det här liret hade massa "packs" & "tillägg" då jag inte köper lir med andra tillägg än dlc:s (inte helt sant men närapå) det första jag fick syn på var ett tillägg som hette "chipset pack" för 299:- och innehöll " 500chipsets som man kunde använda för att få tag i värdefulla Booster Packs ,anpassade vapen m.m " såg ut att finnas ca 20 liknande packs! spelet kostar just nu en tredjedel så lite som ett av packsen !? inte en jäkla aning om dessa "anpassade vapen" behövs för att kunna ta sig överallt i spelet eller om Boosten behövs för att i huvudtaget ha någon glädje av spelet..skiter i vilket,blir inge köp för mig. gillade förra liret skarpt (human rev hade 2packs tror jag som kostade nåra tior st ) men Square enix kan dra åt....

Medlem

Spelet är inte svårare eller mer utdraget utan köpta Praxis points, har själv inte spenderat en enda krona på sådana packs. Så spela spelet, bara du inte köper Praxis points för du blir inte en del av problemet förrän just då.

Det har framkommit att dessa DLCs inte kom till förrän en vecka INNAN spelet släpps (var aldrig en del av speldesignen) och inga vapen har blivit nerfade i förmån till dessa packs.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Testpilot
Skrivet av Tjobbing:

jag skulle precis trycka på "köp" av Deus ex:mankind D. när jag jag insåg att jag inte hade kollat om även det här liret hade massa "packs" & "tillägg" då jag inte köper lir med andra tillägg än dlc:s (inte helt sant men närapå) det första jag fick syn på var ett tillägg som hette "chipset pack" för 299:- och innehöll " 500chipsets som man kunde använda för att få tag i värdefulla Booster Packs ,anpassade vapen m.m " såg ut att finnas ca 20 liknande packs! spelet kostar just nu en tredjedel så lite som ett av packsen !? inte en jäkla aning om dessa "anpassade vapen" behövs för att kunna ta sig överallt i spelet eller om Boosten behövs för att i huvudtaget ha någon glädje av spelet..skiter i vilket,blir inge köp för mig. gillade förra liret skarpt (human rev hade 2packs tror jag som kostade nåra tior st ) men Square enix kan dra åt....

Jag har spelat klart spelet och spelar man som jag , dvs utforskar areorna så finns det 0 incitament att skaffa nåt boosterpack.
Så köp spelet bara , det är värt att ha på en rea. Nu har de dessutom patchat bort massor med buggar.

1
Skriv svar