Webhallen: Jämnare Black Friday-försäljning än väntat mellan konsolerna

Robot
Webhallen: Jämnare Black Friday-försäljning än väntat mellan konsolerna
Medlem

Blev ett trevligt köp av ps4+dosa till mig och sonene, så är gör nöjd :).

Redaktör

Blev en Switch och Mario + Rabbids här.


signatur
Medlem

@Tomas Helenius: Härligt! Jag var så jävla kluven på om jag skulle ha switch eller ps4. Men blev en ps4 så ska inte känna ånger över det. Båda konsollerna har bra spel så det blir nog ett switch förr eller senare =). Hoppas du blir nöjd!

Redaktör

@slarron: Tack! Vi har en Switch här på jobbet som jag lånat hem ibland, men min femåring hemma är så glad i den att jag kunde använda det som argument för att köpa en. Utan någon som helst Black Friday-rea.


signatur
Medlem

Blev en switch med Mario och zelda. En bundle där man fick zelda på köpet om man köpte Mario bundeln, dvs med röda kontroller.
Fick den redan i fredags och kan säga att man är toknöjd redan nu

Skägg.
10 Chambers

Blev en Switch för mig med. Dock som julklapp till barnen, så får inte öppna den förrän julafton...


signatur
Redaktör
Ponny

Blev en gamingdator för cirka 16 500:-. Man känner att man lever när sparkontot krymper.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Vad tusan är det för PS4-dosa som visas på bilden?

Edit: Även dåligt utklippt om man kollar längst ner under spaken på PS4-dosan.

Medlem

Vad var det för rea på swtchen då?

Medlem

Jag beställde en GPD Win för 2500, så snart kan jag köra bärbart skyrim med modar.

Medlem
Medlem

@didde: såg den! 4500 ish för allt. BRA pris för allt =).

Medlem

@Fredrik Eriksson: Helt rätt ;D Jag brände 11500 på ett skinnställ


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

@slarron: 4200 för att vara exakt 😉
Men riktigt bra.
Börjat med Mario och riktigt trevligt spel är det allt.

Medlem

Jag vill ha en Switch men är bara intresserad av Mario Odyssey i nuläget! Så jag väntar och hoppas på Switch sjunker i pris, kan vänta ett tag till. Tycker det finns så få titlar som är intressanta än :/

Medlem

Med de tama reapriser vi har här i Sverige kan man gott stå över Black Friday. "Ordinarie pris 4000 - spara 300kr!!"

Medlem

@didde: Årets deal ;)!

Medlem

@Tomas Helenius: HAHA hur mycket bråk blir det inte om den då :)?

Redaktör

@slarron: inget (än). Jag är starkare än min femåring.


signatur
Medlem

Köpte en ny projector.
Byter ut min Epson emp tw-700 som jag varit nöjd med iåbga år nu men ryvärr bara är 720p
Köpte en Epson eh tw-6700 i fredags


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Bytte ut min Gamla Philips HDTV mot en LG OLED med HDR, skillnaden blev som natt och dag.

Väldigt besviken på spelreor i övrigt. Xbox Live hade bra reor på spel i början på förra veckan iaf, fick Assassins Creed Origins och Shadow of War för drygt 700kr, Shadow of War var t o m en play anywhere titel så kan köra det på PCn ifall man vill, svinbra. Hade faktiskt hoppats på att köpa Battlefront 2 billigt, men elgiganten som tidigare hade spelet för 499kr började sälja det för 599kr under rean.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Ambassadör
Xbox

Spel tycker jag att det har varit bra/ok reor på. Resten? Eh nä, de skulle inte ens bli insläppta på BF i Amerikat. Det är bättre slumpmässiga rabatter under året på det mesta.


signatur

Jump in.

Medlem

Bara prylar till köket. Våg, peppar/saltkvarn etc

Baka är för roligt :>

Gnällkuk

Kammade full vuxenpoäng med enda köpet som blev en eltandborste Nu får Karius och Baktus passa sig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Köpte till sist en Switch med min bättre hälfts tillåtelse. Samt spel till PS4 och PC.

Hade jag inte redan ägt en Xbone så hade jag tveklöst köpt en. CDON har sjukt bra dealar på konsolen som är min favoritmaskin att spela på.

Medlem
Redaktör

@Quiz: den där nyheten är en ren gissning. Adobe-undersökningen den hänvisar till bygger på hur många gånger Switch nämnts i ”Adobe social media” (vad nu det är) mellan aug-okt. Man kunde lika gärna ha kollat Twitter-omnämnanden under en period och hävdat att konsolen som nämndes mest sålde bäst på en rea månaden efter.


signatur
Medlem

Blev en Nintendo Switch på CDON för 2990:-
Mario odyssey för vanligt pris..
Fri frakt var det också.

Inaktiv

Blev en Xbox S. Kan inte motivera att köpa Switch till de pengarna baserat på spelutbudet just nu. Dåligt read dessutom...köp den vilken annan dag på året som helst till samma pris. PS4 var bara för dålig affär, ingen 4k bluray , sämre grafik, högre pris och sämre online.... Min X däremot, ojoj.

12
Skriv svar