Maffig Kingdom Come-demonstration – mord, diplomati och spelarval

Robot
Maffig Kingdom Come-demonstration – mord, diplomati och spelarval
Medlem

Tittar alltid på dessa Kingdome Cove diaries för dee har en bra tanke, men det saknas något, spelet känns stelt och utan rätta floran, kan inte sätta fingret på vad det är som känns fel.

Medlem
Skrivet av Elixx:

Tittar alltid på dessa Kingdome Cove diaries för dee har en bra tanke, men det saknas något, spelet känns stelt och utan rätta floran, kan inte sätta fingret på vad det är som känns fel.

Förstår vad du menar! Det har inte den där "glansen" som dom flesta nya spelen har. Grafiskt och känslomässigt.

Jag kommer nog ändå att skaffa det, gillar hur fritt det verkar vara. Kunde dock inte spela betan pga ohyggligt lagg, trots att jag har en schysst dator, så är lite smått orolig. Hoppas att fullversionen är bättre optimerad.

Medlem
Medlem

@MajorZen: Det började väl som ett indie projekt så det har väl budget som ett indie projekt antar jag? Även om de dragit in mycket pengar i efterhand så är det inte gjort i en handvändning att bygga upp en större spelstudio. Witcher 3 har ju satt ribban ganska högt nu.

Medlem

Jag har haft så mycket förhoppningar på att combat ska se lite mindre stelt ut.... Jag hoppas hoppas hoppas att detta spelet blir bra. Definitivt köp oavsett om combat ser stelt ut!

Medlem

Ser mycket intressant ut, även om konsolstyrningen gjorde det _väldigt_ stelt. Men antar och hoppas det blir bättre på PC.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar