Last Man Sitting är den mest oväntade tolkningen av Battle Royale hittills

Robot
Last Man Sitting är den mest oväntade tolkningen av Battle Royale hittills

Skjut dig fram (bak) med hagelbrakare i en kontorsstol, inga konstigheter.

#battle-royale, #last-man-sitting


Medlem

Jag tänkte Benny Hill-musiken till trailern.

Först trodde jag att det var på ett riktigt kontor där alla sitter med VR. Det hade varit kul?


signatur

autograph

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av autograph:

Jag tänkte Benny Hill-musiken till trailern.

Först trodde jag att det var på ett riktigt kontor där alla sitter med VR. Det hade varit kul?

Haha, jag med, försökte hitta substitut.


signatur
Medlem

Ser ut som ett perfekt spel att sparka igång på LAN när man börjar bli sådär skön i skallen runt 5-tiden.

Inaktiv

Är det samma musik som till ölpodden? Känner igen men ej säker på varifrån

Medlem

Hur är det här ett battle royal spel? Det ser mer ut som ett spel med ett "free for all" mode.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Hur är det här ett battle royal spel? Det ser mer ut som ett spel med ett "free for all" mode.

Ett free for all med permadöd är väl typ exakt vad battle royale är ?

ndr
Medlem

Ännu en indie utvecklare som kommer bli miljonär inom kort när.
Alla populära twitch streamers kommer ju garanterat spela detta.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Hur är det här ett battle royal spel? Det ser mer ut som ett spel med ett "free for all" mode.

Skrivet av Loltron:

Ett free for all med permadöd är väl typ exakt vad battle royale är ?

Japp, det stämmer. Spelläget heter egentligen Last Man Standing, det kallas bara Battle Royale om det är upplagt som i filmen med samma namn.

Medlem

Ska inte negga på spelidén men det är väl bara ett gäng resurser i unrealmotorn(?) och ett par modeller med en buckshot kopplade till samma input då dom rör sig likadant. Ska han vara borta 2 veckor torde väl någon hinna före om ingen form av nätverk eller praktisk flerspelarläge ens är påbörjat

1
Skriv svar