Square Enix: Ryktet om Deus Ex-döden stämmer inte

Robot
Square Enix: Ryktet om Deus Ex-döden stämmer inte

"Vi har aldrig sagt något om att lägga ner den serien."

#deus-ex, #eidos-montreal


Relik 📜

Bra! Även om de äldre spelen är något speciellt gillar jag både Human Revolution och Mankind Divided. Speciellt det sista tycker jag hamnat lite oförtjänt i skymundan.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Har inte provat nåt än, men plockade upp mankind på senaste rean. Nån gång ska jag väl få lite tid över.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av emilakered:

Bra! Även om de äldre spelen är något speciellt gillar jag både Human Revolution och Mankind Divided. Speciellt det sista tycker jag hamnat lite oförtjänt i skymundan.

Skaffade Mankind Divided med alla DLC på Xbox för en oförskämt billig penning på BF. Ska bli trevligt att sätta tänderna i!


signatur

Jump in.

Medlem

@Mortaigne: jupp jag med, hade varit trevligt med en x patch dock.

Medlem

Älskade Deus Ex: Mankind Divided till PC. Köpte season pass under Steam summer Sale men har inte testat DLC paketen ännu. Ser fram emot mera från denna fantastiska serie.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Jeg husker jeg spilte Deux Ex mange år tilbake i tid, men.. nye Deux Ex spill er uninteressant for meg.

Jeg liker ikke superhelt spill. Og "action" spill blir for kjedelig for meg, for det er gjerne fullt av gimmicks og forenklet spilldesign.

Medlem

@Decoman: Superhjälte? Action? Nog för att man har en del fräsiga krafter men det är ju ett smygarspel ut i fingerspetsarna. Jag hade specifikt rekommenderat det till folk som inte gillar superhjälte/action spel...

KoP
Medlem

Deus Ex får gärna gå i graven. Tyckte Mankind divided var ganska kasst tyvärr. :/

Medlem

synd de att dom inte lägger ner, för tydligen så vet dom inte vad dom håller på med, sådan fin IP dom handskas med men så synd att dom inte klarar av den pressen.

Medlem

Kan de inte bara släppa en remake av det allra första spelet, hade själv köpt det 4 gånger om.

Medlem

Tycker Eidos borde göra som det danska spelföretaget (som jag inte kommer på namnet på) som frigjorde sig från skräpet Square-Enix och nu släpper sitt Hitman IP utan att Square Enix är där och förgör, förstör, förändrar och försämrar spelet. För Deux EX: Human Revolution är ett fantastiskt spel, (med ett av spelvärldens bästa soundtrack någonsin) så klart de kan göra bra spel om inte giriga kostymnissar sätter käpparna i hjulet för dem som de nu gjorde med uppföljaren Mankind Divided.

1
Skriv svar