Bungie ställer in Destiny 2-livestream efter kritiken mot spelet

Robot
Bungie ställer in Destiny 2-livestream efter kritiken mot spelet

Istället går man ut med viktig information om framtiden i dag.

#activision-blizzard, #bungie, #destiny-2


Medlem

Hoppas detta är en del av framtiden vi kan vänta oss från företag. Ingen vill bli korsfäst bredvid EA och DIce.

Medlem

jag såg precis trailern för expansionen och blev genast lite varm. hoppas på ny snygg loot, så är det.
men säger det här något om karaktärsexp?
jag tycker att grundspelet var lite väl enkelt (rutinerad spelare från första spelet). nådde endgame Alldeles för snabbt. dels pga saknad till ordentligt matigt innehåll, men också att xp-utdelningen var så sjukt hög! lirade genom kampanjen själv och aldrig mötte jag något motstånd direkt.

Medlem

"vi lyssnar men sen kommer vi gå tillbaka till det gamla vanliga igen när ni inte är vaksamma"

Medlem

Jag kände aldrig så här lite för destiny 1 som jag gör för 2an nu. Så många lösningar som är värre. Jag vill kunna levla olika factioner och andra tex. Nu känns det värdelöst. Armor man kan få på en planet tex varför kan den inte vara speciell för den planeten på något mer sätt? Och Raidens loot ska man inte ens tala om så tråkigt.

Medlem

Har destiny 2, haft det sedan release.
Spelat typ 5 timmar kanske, mest för att alla polare är hög level och det känns helt värdelöst att springa runt och levla för att man vill panga med dom.

1
Skriv svar