Hatten av – A Hat in Time till PS4 och Xbox One nästa vecka

Robot
Hatten av – A Hat in Time till PS4 och Xbox One nästa vecka

Efter fint pc-mottagande är det konsolernas tur.

#a-hat-in-time, #collect-a-thon, #gears-for-breakfast


Medlem

Ser ju riktigt nice ut. Hur har det kunnat flyga under min radar ända tills nu?

Medlem
Skrivet av Troll1:

Ser ju riktigt nice ut. Hur har det kunnat flyga under min radar ända tills nu?

Kan verkligen rekommendera spelet. Äger det till Steam. Känns mycket som Super Mario Sunshine till Nintendo GameCube. Riktigt trevligt spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

En fråga till er som har spelat:

Påminner gameplay om Ratchet & Clank spelen?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

En fråga till er som har spelat:

Påminner gameplay om Ratchet & Clank spelen?

Nej det tycker jag inte. Mycket mera åt Super Mario Sunshine och Mario 64 hållet. Det är inte så mycket skjutande som i Ratchet & Clank titlarna. Inte i närheten.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar