Någon som spelar Poly Bridge?

Skägg.
10 Chambers
Någon som spelar Poly Bridge?

Har alltid älskat alla former av Bridge Builder-kloner och sprang på Poly Bridge via Reddit. Släpptes redan 2015, ser kul och lite skrämmande avancerat. Någon som lirar? Är på gång till Nintendo Switch också.


signatur
Megadelux

Blev Forts för stressigt för gubben?

Ontopic. Har bara köpt och lirat lite Bridge it (plus) ifrån steam. Dock inte mycket tid nedlagt i spelet. Gillade det, men inte tillräckligt för att prioritera över andra spel.

Medlem

Ligger i Steam biblioteket och har spelats lite då och då. Ett kul spel när du inte kan spela något annat, men kanske inte mycket mer än så. Tänk dig mobilspelet du spelar en stund på tunnelbanan på väg hem från jobbet

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av renod:

Blev Forts för stressigt för gubben?

Ontopic. Har bara köpt och lirat lite Bridge it (plus) ifrån steam. Dock inte mycket tid nedlagt i spelet. Gillade det, men inte tillräckligt för att prioritera över andra spel.

Haha, pojkvasker ska veta hut! Bridge it och Bridge Builder har man ju lirat en del. Gillade, samt blev skrämd av, de mekaniska möjligheterna denna klon verkar ha.

Skrivet av Ajee:

Ligger i Steam biblioteket och har spelats lite då och då. Ett kul spel när du inte kan spela något annat, men kanske inte mycket mer än så. Tänk dig mobilspelet du spelar en stund på tunnelbanan på väg hem från jobbet

Eller på Switchen som ligger och väntar under granen


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Eller på Switchen som ligger och väntar under granen

Vissa har då tur!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ajee:

Vissa har då tur!

Barnen får den och inget annat. Nu ska jag bara hålla mig från att ”kvalitetstesta” den innan...


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Barnen får den och inget annat. Nu ska jag bara hålla mig från att ”kvalitetstesta” den innan...

Jag förstår! Du får nog en massa tid att kvalitetstesta när de sover

1
Skriv svar