Quiz – Svindyra spelprylar

Robot
Quiz – Svindyra spelprylar

Det kostar att ligga på topp.

#fz, #quiz


Medlem

3/10 Jag är tamejfan helt usel på era quiz. Dessutom har ni fel beträffande mitt bankkonto. 😉


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Hahaha 1/10

Man är väl snåljåp=)

Medlem

7/10
Du har allt en stekar-gamer kan önska. Och du är bankrutt.
Fel, fel...

MEG
Medlem

4/10 Korrekta svar!
Du balanserar skickligt ha-begäret med vissa statusprylar i spelhyllan.
Jag fick iaf fyra rätt rolig quiz.


signatur

Death is only the beginning

Skägg.
10 Chambers

9/10 Korrekta svar!
Du har allt en stekar-gamer kan önska. Och du är bankrutt.

=(


signatur
Gen
Medlem

7 av 10 men har inte allt en stekar gamer kan önska Så sjukt många lyxiga saker därute som inte är värda prislappen.

Medlem

5/10, mitt "icke" intresse för konsoler visar sig verkligen ^^

Medlem

6/10, kunde svaren på noll frågor men även gissa rätt med enkel logik då frågorna och alternativen var begränsat genomtänkta


signatur

//monster

Medlem

8/10 här, jaja.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kunde faan inte mycket. Fast det beror nog på att jag har mer koll på PC tillbehör.

ELF
Medlem

Hur var det nu igen med det gråa Play Station 4. Det gick väl inte att beställa om man bodde i Sverige eller gick det bara åt så jäkla snabbt?
Jag gav Sony en chans där. Fick jag köpa en så skulle jag börja köpa PS spel. Men icke. Den mörka sidan ville inte ha mig.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

9 av 10 och jag äger bara ps3an av dom nämnda så plånboken är fortfarande välfylld

Medlem

6/10 tråkig quiz


signatur

Meep!

Medlem

4/10. Vilken fattiglapp jag är.

Medlem

Vems Moster bygger maskinen?

Medlem

2/10 Haha! Jag försökte resonera mig fram, typ... Skulle ha tokchansat istället

Avstängd

Var ju inte mycket som hade med svindyra saker att göra i det här quizzet?

Medlem

7/10 Tråden påminde mig om min ungdom på 90-talet då min storebror hade börjat jobba och köpte ett begagnat Neo Geo.

Jäklar vad avis man var på grafiken och spelen till den jämfört med sin egna Mega Drive eller polarens Snes. Fatal Fury, Thrash Rally, Ninja Combat, NAM 75. Oj oj oj vilka monsterlir!

Inte lika avis när man gick till Tv-spelsbörsen och köpte 3st spel till megan för en femhundring och han fick punga ut med 2000 spänn för Samurai Shodown.

När man långt senare blev vuxen (nåja) och nostalgisk så var detta en av dom första retrokonsollerna jag köpte på mig och började hamstra spel till.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

9/10 då jag tabbade mig på frågan om den dyrare xbox-kontrollen


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

4/10 rätt, måste nog erkänna att jag är fruktansvärt naive.

Medlem

5/10. Kan direkt erkänna att detta inte var mitt ämne, ALLS.

Medlem

@Manslut:

Svindyrt är ju relativt.

En vanligt falcon fatöl på krogen för 250 kr är svindyrt för att ta som ett exempel, vilket är något jag tror de flesta kan enas om. Själv tycker jag att en sketen handkontroll för ett par tusenlappar är svindyrt, medans andra säkert tycker det är ett överkomligt pris för vad det ger dem i form av spelglädje. För en bilintresserad miljardär är ett köp av en lyxbil i mångmiljonklassen inte speciellt farligt, medans en mångmiljonär hade gjort slut på sin förmögenhet fort om denne hade köpt bilar för 10-20 miljoner styck. Begreppet svindyrt är relativt till hur mycket pengar man har och/eller tjänar, samt intresse för varan i fråga helt enkelt. Om det inte rör sig om en vanligt förekommande och billig pryl som är överprisad till tusen, som exemplet med ölen i början dvs.

Medlem

9/10 Korrekta svar!

Svarade fel på nes/snes prisfrågan XD

1
Skriv svar