Rising Storm 2 Vietnam

Medlem
Rising Storm 2 Vietnam

Yo gamers!

Hittade ingen tråd om Rising Storm 2 Vietnam (Red Orchestra Serien) vilket gjorde mig förvånad och direkt starta en. Har tittat runt i server browsern och inte hittat någon Svensk server heller, så vi på Gameaholic.se funderar starkt på att sätta upp en. Är det fler som har eller funderar på att skaffa spelet? Gillar man MilSim-spel, som t.ex ArmA och Squad så kommer man älska detta. Personligen körde jag det i 19 timmar första svängen, blev helt uppslukad. Detta spel är precis vad jag längtat efter!

Fram tills idag, Fredag den 2/12 så körde Steam sale en drive med Rising Storm 2 Vietnam på 50% billigare än normalt. Spelutvecklarna släppte också patch 1.05 i veckan precis i samma läge som jag skaffade spelet, som inkluderade Australiska armén Bushrangers, nya vapen, helikoptrar, uniformer samt kartor mm.

Det har hänt och händer fortfarande en hel del i utvecklingen av spelet sedan BETA och releasen den 30'e Maj 2017. Ändå hittar jag extremt lite information och intresse på svenska sajter.. .

.. .förutom FZ.se newsen då, Er kan man ju alltid lita på

Det är ju trotts allt ett extremt välgjort och galet roligt spel, känns lite som dom hamnat mellan stolarna.

1
Skriv svar