Yogscast Jingle Jam har redan samlat in över 18 miljoner kronor till välgörenhet

Robot
Yogscast Jingle Jam har redan samlat in över 18 miljoner kronor till välgörenhet
Medlem

Inget intresse av NÅT av spelen än så länge... 🤔

Medlem

@Loxus:
Det intressanta spelen brukar komma mycket senare, men det är att man måste köpa bundlen snabbt för spelen brukar ta slut.
En lite roligare julkalender istället för en gjord av choklad


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Oj, skapligt ihopsamlad summa. Köpta denna bundle då jag köper i princip allt som kommer upp på humblebundle, det är mitt bidrag till välgörenhet.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Inget intresse av NÅT av spelen än så länge... 🤔

Ett alternativ kan vara att ge utan att förvänta sig något tillbaka.

Medlem

Imponerande, dag 1 line-upen var mycket starkare än förra året, så en högre summa är bara att förvänta sig. Måste dock säga att det är en imponerande hög summa.

Medlem
Skrivet av hansen:

Ett alternativ kan vara att ge utan att förvänta sig något tillbaka.

Varför ska jag då lägga pengar på detta?

Medlem

@hansen: nä tack. inte en chans. lägger jag pengar på humble bundle förväntar jag mig bra spel för billigt pris.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Donera till välgörenhet och få många spel på köpet? En given donation/köp!

Medlem

Bra initiativ och självklart är det värt en donation även om jag redan har många av spelen eller de inte är av intresse. Men sånt här tycker jag att man kan sponsra för den goda sakens skull.

Avstängd

Awesome Games Done Quick 2018 snart 7:e januari 2018!

Spelschema här:
https://gamesdonequick.com/schedule

Super Mario Odyssey lär vara en donation incentive för att det skall spelas för det finns inte med i spelschemat. De avslutar åtminstone med BOTW.

Avstängd

Välgörenhet skenhelighet!

Gen
Medlem

Jag hittar ingen bundle för 290 kr med 70 spel. Allt jag ser är "få alla spel som visas i December för 29€" men då är det ju bara 25 spel och inte 70?

Medlem

Trodde jag skulle få tips-tack på denna

Medlem
Skrivet av AplAy:

Awesome Games Done Quick 2018 snart 7:e januari 2018!

Spelschema här:
https://gamesdonequick.com/schedule

Super Mario Odyssey lär vara en donation incentive för att det skall spelas för det finns inte med i spelschemat. De avslutar åtminstone med BOTW.

Älskar tiderna på året då de sänder AGDQ. Blir till att förlänga jul-ledigheten!

1
Skriv svar