Slagsmålssugen? Betatesta UFC 3 innan köp

Robot
Slagsmålssugen? Betatesta UFC 3 innan köp

Du har till i morgon på dig att testa demon betan.

#beta, #demo, #ea-sports-ufc-3, #ufc-3


Medlem

Tydligen så är paytowin systemet i detta spelet ännu värre än vad det va i Star Wars Battlefront II. Skillnaden är ju att nu har inte EA Disney i bakgrunden så de kan göra va fan de vill med detta spelet.

Medlem

@Barkbiten: Misstänkte det och UFC är nog av den typen som uppmuntrar pay to win för.dom får säkert en del av kakan där också precis som i allt annat UFC sätter sina fingrar i


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Synd att de inte väcker den gamla Fight Night serien till liv istället för detta. Gillar att kolla MMA men spelen känns bara så jäkla stela. Fight Night hade mycket bättre känsla, sen behövde de ju bara fokusera på boxningen iofs så såklart lättare att utveckla till det.

Medlem

@TriNitro: jag har inte spelat ea ufc meb för ett antal år sen tror jag det var thq som gjorde spelen.
Minns inte att det var stelt men det var vääldigt avancerade kontroller hög tröskel för att lära sig som jag tror många drog sig för


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

@TriNitro: Ett nytt fightnight vore riktigt kul även om jag inte följer boxning som sport så är det mycket roligare att spela ön mma.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Tydligen så är paytowin systemet i detta spelet ännu värre än vad det va i Star Wars Battlefront II. Skillnaden är ju att nu har inte EA Disney i bakgrunden så de kan göra va fan de vill med detta spelet.

Ja, de verkar ha gjort ett spel om LootBoxes och sedan slängt på ett skin över detta (ufc 3)
Man verkar få betala för vanliga slag och man ska kunna betala för att kunna göra mer skada osv.

Kollar man på artikeln so Astute Gaming skrivit så känns det verkligen hemskt.
EA SPORTS UFC 3 - The Single Most Egregious Implementation of Microtransactions to Date


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Hihi EA -

Medlem

vuxna män som ligger och svettas och kramas på golvet?
njae.

UFC var asball innan jujutsu och judo och dem blev så klara vinnare.
tank abbot och gubbarna. som stog upp och slog ner varann.
nu e det lite disney över det hela,

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

vuxna män som ligger och svettas och kramas på golvet?
njae.

Vuxna män gör saker tillsammans

Medlem
Skrivet av Sillage:

Ja, de verkar ha gjort ett spel om LootBoxes och sedan slängt på ett skin över detta (ufc 3)
Man verkar få betala för vanliga slag och man ska kunna betala för att kunna göra mer skada osv.

Kollar man på artikeln so Astute Gaming skrivit så känns det verkligen hemskt.
EA SPORTS UFC 3 - The Single Most Egregious Implementation of Microtransactions to Date

Helt sjukt.

NuZ
Testpilot

Jag tipsade om detta under #nyhetstips och ja det kommer bli riktigt p2w ala mobilspel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Gött med loot boxes så jag kan betala ännu mer pengar för saker som för bara några år sedan var standard i grundspelet. Gött som fan.

Medlem

@UggleMannen: bara det att han som startade allt var just en braziliansk jutsukille
Tank abbot och dom andra hösäckarna var väll bara framgångsrika när dom fick möta andra hösäckar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Gillade inte hur dom hade ändrat alla kontroller helt och hållet, var svårare att göra combos (lyckades inte ens göra en counter)
Men bättre movement tas emot med öppna armar, slåss medan man går baklänges är den absolut bästa nya featuren imo.

1
Skriv svar