Ökenkartan och nytt vapen är med i nästa Battlegrounds-test

Robot
Ökenkartan och nytt vapen är med i nästa Battlegrounds-test

Ta med dig din dubbelpipiga avsågade hagelbrakare ut i sandvidderna.

#battlegrounds, #pubg


Medlem

De kommer att öppna testservrarna nu:
- PST: Dec 3, 7:30PM - Dec 7, 2:00AM
- CET: Dec 4, 4:30AM - Dec 7, 11:00AM

Men det har nog snarare att göra med att lösa ett problem med serverstabilitet än att det är den nya versionen med kartan.
https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/status/937526379838562305

Redaktör

@Cowmine: ja, det där gäller en uppdatering av nuvarande testversion, inte den nya testverren. Tack ändå!


signatur
Medlem

Kära Tomten,

Jag önskar mig ett filter till min favoritspelsite, FZ, så jag inte behöver läsa om Battlegrounds något mer... även om det betyder att jag missar en tredjedel av sidan ibland.
/FarbrorWiwi


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

@farbrorwiwi: Du väljer själv om du går inte och läser. Det vet du va?

Medlem
Skrivet av farbrorwiwi:

Kära Tomten,

Jag önskar mig ett filter till min favoritspelsite, FZ, så jag inte behöver läsa om Battlegrounds något mer... även om det betyder att jag missar en tredjedel av sidan ibland.
/FarbrorWiwi

Det är en av världens största spel för närvarande, varför i hela friden skulle FZ välja att inte publicera information om det?

Skrivet av farbrorwiwi:

Kära Tomten,

Jag önskar mig ett filter till min favoritspelsite, FZ, så jag inte behöver läsa om Battlegrounds något mer... även om det betyder att jag missar en tredjedel av sidan ibland.
/FarbrorWiwi

Ja ingen tvingar dig till att öppna och läsa Jag som spelar pubg uppskattar alla nyheter!

Medlem

Jag läste inte nyheten, jag såg den och gick in rakt ned hit och tänkte skoja lite... självklart ska FZ skriva om det, jag har bara lust att slippa se det bland allt annat som faktiskt är intressant för mig själv. Tomten finns inte, så jag inser att jag inte kommer få ett filter på FZ...


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem
Skrivet av farbrorwiwi:

Jag läste inte nyheten, jag såg den och gick in rakt ned hit och tänkte skoja lite... självklart ska FZ skriva om det, jag har bara lust att slippa se det bland allt annat som faktiskt är intressant för mig själv. Tomten finns inte, så jag inser att jag inte kommer få ett filter på FZ...

And thus god invented the scroll wheel.

Och jag som älskar PUBG blir även ledsen att FZ inte skriver något om kommande Mount&Blade2 Bannerlord som för övrigt släppt en del nyheter i sin blogg om spelet.

Medlem

Wow, ännu en hagelbrakare.. räcker inte med de tre st som redan finns. Kan vi inte få en pistol till också

1
Skriv svar