Streamer piratsände UFC-match, låtsades att det var ett spel

Robot
Streamer piratsände UFC-match, låtsades att det var ett spel

Med gamepad som täckmantel för piratstreamen.

#ufc-3


Medlem

Hahahaha, detta är ju för klockrent.

Medlem

Vilken jävla hjälte

Medlem
Skrivet av Shazam:

Hahahaha, detta är ju för klockrent.

https://klockren.nu/


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Kudos för hans kreativitet i alla fall

Medlem

Hahah, jävligt kreativt och lustigt

Medlem

spelnyhet btw


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Blir det några rättsliga följder av det där?

Medlem

påhittigt ^^

Medlem

Oh det här är en brun påse på någons bord idag

Medlem

Haha, måste väl bli rättsliga påföljder av detta dock?

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

spelnyhet btw

Ja? Han låtsades ju att spela/streama? På Twitch, som är relaterat till spel i högsta grad.

Medlem

@DeFeCT: Så om jag streamar en film via Twitch och håller i en handkontroll är det alltså värt att publiceras på en spelsida?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Redaktör
Skrivet av Kleptoman:

@DeFeCT: Så om jag streamar en film via Twitch och håller i en handkontroll är det alltså värt att publiceras på en spelsida?

Ibland händer det att vi går lite OT med nyheterna, för det brukar vara både lite kul att göra och det brukar få uppskattning. Men på det stora hela är vi spelorienterade, och så länge vi håller oss där kostar vi på oss at göra sånt här någon gång ibland.


signatur
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

@DeFeCT: Så om jag streamar en film via Twitch och håller i en handkontroll är det alltså värt att publiceras på en spelsida?

Korrekt.

Medlem

Jag kan väl tycka att ska man kritisera nyheten för något är det kommentaren om avsaknad av lootlådor. Jag förstår att det är ett skämt men det är ju oseriöst om man ser sig som journalist och gör det - det blir ju snarare samma nivå som vilket foruminlägg som helst när FZ:s redaktörer börjar ge uttryck för åsikter i vad som inte är en krönika.

Medlem

@phocuz: hahah är du på riktigt?!

Redaktör

@phocuz: Se kommentaren i skenet av höstens kritik mot hur i synnerhet EA använder lootlådor, och att nyheten inte är det viktigaste FZ skrivit.


signatur
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

spelnyhet btw

Skrivet av phocuz:

Jag kan väl tycka att ska man kritisera nyheten för något är det kommentaren om avsaknad av lootlådor. Jag förstår att det är ett skämt men det är ju oseriöst om man ser sig som journalist och gör det - det blir ju snarare samma nivå som vilket foruminlägg som helst när FZ:s redaktörer börjar ge uttryck för åsikter i vad som inte är en krönika.

Alltså är ni på riktigt? Man blir helt paff på nivån ibland hos de som kommenterar, noll kontakt med omvärlden, noll kontakt med
lite humor. All fokus på att trycka ner och försöka förstöra andras glädje. Gå ut och få lite sol, ta en kaffe med någon riktigt människa och försök att hitta LITE glädje i livet så kanske ni kan sluta framstå som 2 totala depphögar.

Om aftonbladet kan skriva om kardashians över en massbombning i somalia så tycker jag fan FZ kan få skriva om en skojig sak somi slutändan tillhör "gaming".

Medlem

hahaha min farsa köpte det spelet precis till xbox och berätta hur verkligt det såg ut och så kom denna nyheten xD

Skrivet av Arcadia:

Blir det några rättsliga följder av det där?

Ja, som vanligt så kommer Nintendo kommer att stämma honom, även fast de inte är inblandade

Medlem
Medlem
Skrivet av adrii:

Alltså är ni på riktigt? Man blir helt paff på nivån ibland hos de som kommenterar, noll kontakt med omvärlden, noll kontakt med
lite humor. All fokus på att trycka ner och försöka förstöra andras glädje. Gå ut och få lite sol, ta en kaffe med någon riktigt människa och försök att hitta LITE glädje i livet så kanske ni kan sluta framstå som 2 totala depphögar.

Om aftonbladet kan skriva om kardashians över en massbombning i somalia så tycker jag fan FZ kan få skriva om en skojig sak somi slutändan tillhör "gaming".

Många personer är tyvärr helt enkelt bara bittra. Hur man inte kan se att denna nyhet passar in på en nyhetssida för vad som händer inom spelvärlden är för mig helt otroligt.

Medlem

Blev han bannad eller lyckades han sända hela matchen?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

*fniss*


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Snart kommer UFC-angry-mob med sina högafflar(advokater)!

Medlem
Medlem

Så länge det inte är en relativt känd streamer så brukar man kunna komma undan med detta, såg hela floyd mayweather fighten på twitch när den gick, man får bara scrolla ner en bra bit.

Medlem

Så komiskt! Tack för för att ni fick smilbanden att rycka till denna mörka morgon. Och fortsätt skoja, jordnära journalister är de bästa :D.

MEG
Medlem

Haha vilken kille...


signatur

Death is only the beginning

1
Skriv svar