Nintendo släpper New Super Mario Bros och Zelda: Twilight Princess på surfplattor

Robot
Nintendo släpper New Super Mario Bros och Zelda: Twilight Princess på surfplattor
Medlem

Bara jag som tänker att Nintendo öppnat dammluckorna och att hålla detta till Kina kommer bli svårt?

Medlem
Skrivet av Brona:

Bara jag som tänker att Nintendo öppnat dammluckorna och att hålla detta till Kina kommer bli svårt?

Eftersom det är android lär väl APK'n gå att hitta på "backup"-sidor om inte annat.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Kina lär svälja Nintendo hel nu. Alla kineser kommer att få spelen gratis och det är gott!

Medlem
Skrivet av Json_81:

Eftersom det är android lär väl APK'n gå att hitta på "backup"-sidor om inte annat.

Fast spelen lär ju bara vara på kinesiska, så då kan man lika gärna slita ner en emulator i stället. Ibland är det svårt att förstå hur Nintendo tänker. Dessa spel skulle sälja som smör om de släpptes globalt till både Android och IOS.

Medlem

*host* Asien är på gång. Som jag skrev i en annan tråd.

Medlem

Synd att dom inte körde mera på stilen från Twilight till nya zelda. Gillar den där "realistiska" bättre än flatshadern dom kör nu.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Fast spelen lär ju bara vara på kinesiska, så då kan man lika gärna slita ner en emulator i stället. Ibland är det svårt att förstå hur Nintendo tänker. Dessa spel skulle sälja som smör om de släpptes globalt till både Android och IOS.

Finns det verkligen emulator för Wii till mobiler?

Språket lär väl spela mindre roll i NSMB iaf, kanske värre i Zelda.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Hoppas det läker ut så får man fiffla med emulator.
Varit sugen länge att spela alla nya zelda lir men köpa en konsol bara för det.

Medlem
Skrivet av Json_81:

Finns det verkligen emulator för Wii till mobiler?

Språket lär väl spela mindre roll i NSMB iaf, kanske värre i Zelda.

Dolphin finns till Android. Osäker på hur det ser ut på IOS.

1
Skriv svar