Nya Rainbow Six: Siege-operatörer släppta; 25 miljoner registrerade konton

Robot
Nya Rainbow Six: Siege-operatörer släppta; 25 miljoner registrerade konton

Ubisofts två år gamla terroristbekämpare lever och frodas.

#rainbow-six-siege, #ubisoft


Medlem

Fantastiskt spel. Varit med från start. Se och lär EA och Dice.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Gu vad jag skulle önska ett riktigt single player läge till detta spel med AI styrda medhjälpare i en insatsstyrka. Det är inte lika kul att lira helt ensam på testbanorna mot fiender. Lirar inte multiplayer då jag suger på det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Remus:

Fantastiskt spel. Varit med från start. Se och lär EA och Dice.

Nu är ju Ubisoft bara lite bättre än EA/dice, sen har r6 kantats av massor av problem, Spelutvecklarna har flertalet ggr ljugit för sina spelare (server tickrates). Dragit tillbaka content för att göra "operation health" som skapade mer problem än vad det löste.
Går och göra en väldigt lång lista på allt dom har gjort fel med r6.
Spelet är ju tyvärr sjukt roligt dock, bara synd att det är ubisoft som är utvecklarna.

FM-guru
F.d. Sisyr

Inget spel för mig. Alldeles för stort fokus på att hålla vinklar, än mer än i CS.

Medlem

@faceslicer: Hur skapade operation health mer problem? Och dom försenade ju bara contentet med några månader.

Medlem

@faceslicer: de lade till operation health. De tog aldrig bort något. Andra året blev en säsong längre.
Du får gärna komma med exempel på något som de tog bort.
det närmaste jag kan komma på är att de minskade antalet banor i Ranked. Men de är ändå kvar på Terrorist Hunt och Casual.

När det gäller operation health så kallade jag den för operation aids. Jag tog en paus då för det va för många buggar. Men när den var över så hade det blivit en rejäl förbättring.

Medlem

För er som missat så är World in Conflict Gratis just nu på Uplay. Värt att testa.

1
Skriv svar