Det här är nytt efter Destiny 2-uppdateringen

Robot
Det här är nytt efter Destiny 2-uppdateringen

En ändringslista som tar längre tid att läsa än att spela expansionen.

#curse-of-osiris, #destiny-2


Moderator | Testpilot

"The Prestige Leviathan raid now has a recommended Power of 330"

Och nu kan folk som spelar exempelvis på PS4 inte få all Trophies såvida du inte köpt expansionen. Lär väl säkert fixas men ändå en stor miss, helst när Sony inte tillåter sådant där.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det är så jäkla B att Heroic Strikes inte fanns vid release bara för att hamna bakom betal dlc -_-
Brukar sucka men betala en slant för nytt material oftast men av allt jag hört angående Curse of Osiris så är 20 euro för mycket begärt :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fy fan!!! ta betalt för att kunna komma åt heroic strikes? Där avinstallerade jag den skiten. Så jäääävla fult och girigt!!!!! ta er i röven säger jag bara....

Medlem
Skrivet av Javas:

Det är så jäkla B att Heroic Strikes inte fanns vid release bara för att hamna bakom betal dlc -_-
Brukar sucka men betala en slant för nytt material oftast men av allt jag hört angående Curse of Osiris så är 20 euro för mycket begärt :/

Skrivet av knoxudg:

Fy fan!!! ta betalt för att kunna komma åt heroic strikes? Där avinstallerade jag den skiten. Så jäääävla fult och girigt!!!!! ta er i röven säger jag bara....

Detta är ju inget nytt? Hur kan ni gnälla på att man måste betala på DLC när ni vet att det skulle ske här precis som i Destiny 1? Lär ni er inte?


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

"The Prestige Leviathan raid now has a recommended Power of 330"

Och nu kan folk som spelar exempelvis på PS4 inte få all Trophies såvida du inte köpt expansionen. Lär väl säkert fixas men ändå en stor miss, helst när Sony inte tillåter sådant där.

Men ger inte DLCn nya trophies med?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

De misslyckades med ps4 pro -förbättringarna innan de ens kom ut. Uppdateringen skulle lägga till dynamisk 4k samt hdr, men det funkar inte och bungie har varit knäpptysta på twitter sedan mer än tolv timmar tillbaka... Skrattretande.

https://mobile.twitter.com/BungieHelp/status/9381181691466956...


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av unforg0tten:

Detta är ju inget nytt? Hur kan ni gnälla på att man måste betala på DLC när ni vet att det skulle ske här precis som i Destiny 1? Lär ni er inte?

De fanns med i destiny1 utan dlc, men togs bort till 2an och skulle patchas in senare, men bakom dlc vägg tydligen.

Medlem

Fiendernas huvud på bilden påminner väldigt mycket om hjälmen som visas till
Mass Effect:Andromeda, oskyldigt sammanträffande eller en känga till EA?

Medlem

Ganska tunt innehåll. Väntade mest på HDR patchen som inte kom

Medlem

Gjorde storyn solo, tog ca 5-6 timmar och då tyckte jag att jag tog min tid. Nådde 311 Power av 330(?). Blev level 25.

Krashar fortfarande kors och tvärs, ingen skillnad sen tidigare tycker jag. Overall så känns det väldigt tunt än så länge, jag har mina förhoppningar på Säsong 2 starten nästa vecka men det återstår att se.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

vart är guildchatten? annars helt ok patch, dock värdelös Expansion.

Medlem

Klara story på 2 timmar, sen lite adventures 1 timme, så va de klart.. Visst de finns massa vapen o dylikt men hade för vänta mig mer.
Detta skulle kunnat vara ett story patch bara inte kalla sig dlc...

Medlem
Skrivet av akitaka:

Klara story på 2 timmar, sen lite adventures 1 timme, så va de klart.. Visst de finns massa vapen o dylikt men hade för vänta mig mer.
Detta skulle kunnat vara ett story patch bara inte kalla sig dlc...

De sjuka är att de kallar det för Expansion och inte DLC.

Medlem

@Flugsaft: ahh precis ännu värre

1
Skriv svar