Se vinterns hetaste spelfest The Game Awards i natt

Robot
Se vinterns hetaste spelfest The Game Awards i natt

Vinnare ska koras och nya spel ska hajpas.

#the-game-awards


Medlem

Alltså finns det dom som tar Game Awards seriöst förutom dom som liksom, jobbar med det? Fans borde bortse från detta påhitt.

Ambassadör
Xbox

Ser man det inloggat via Mixer så får man lite gratisprylar, iaf på Xbox.


signatur

Jump in.

Medlem

Struntar fullkomligt i vilka spel som vinner. Däremot ska det bli intressant att se vilka nya spel som kommer utannonseras, och kommer vi få se något nytt från "Death Stranding"?

Medlem

PlayerUnknown's Battlegrounds är ju fan inte ens släppt än. Löjligt om det är nominerat, någon jävla ordning får det ändå vara.

Releasehästryttare

Totalbiscuit kör ett snarkathon på sin twitch kanal med frugan, är vad jag ser fram emot iallfall

https://www.twitch.tv/totalbiscuit

Releasehästryttare

OM ni kollar på programmet i steam klienten så kan man vinna spel!
visst changsen är la en på 10k men ändå

http://store.steampowered.com/prizes/view/2155400354637870753

SoL
Medlem

Gaaahhhh, när jag ser from software poppar det upp så många frågor i huvet!! Nytt IP? Bloodborne 2? Dark souls? Demons souls !?
Vad dom än gör räknar jag med ett spel med toppkvalitet

Releasehästryttare

@SoL: Är ju nytt Ip, men man räknar ju att det är liknande ds och bb ^^

Medlem

Om man råkar vara vaken väl spenderade fritid att kika på detta
Kul med lootbox referensen som just gjordes

-cb99

Edit in,
En del hyfsade rabatter både här och där också, blir ett par prylar från steam,

http://store.steampowered.com/search/?specials=1&os=win


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Vore kul att se även om jag gick in på Fredags under Torsdagen så har jag lovat min lilla älskling att hjälpa henne med div saker imorgon, over and out

Medlem

OM!
Jag begrep det rätt och inte "hörde i syne" ska nya PUBG kartan gå att spela idag på testserverarna?
Bryter i så fall av det "mitt i veckan testande" som varit.
Någon annan som uppfattade det?
Lär väl se om det var önskehörande imorgon

Och nog var det lite underligt att inte Nr PUBG själv Brendan Greene inte var på scenen, kan bara spekulera om att hans uttalande om att PUBG inte borde få GOTY kan vara orsaken?

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av cb99:

OM!
Jag begrep det rätt och inte "hörde i syne" ska nya PUBG kartan gå att spela idag på testserverarna?
Bryter i så fall av det "mitt i veckan testande" som varit.
Någon annan som uppfattade det?
Lär väl se om det var önskehörande imorgon

Och nog var det lite underligt att inte Nr PUBG själv Brendan Greene inte var på scenen, kan bara spekulera om att hans uttalande om att PUBG inte borde få GOTY kan vara orsaken?

-cb99

Yes, hörde inte i syne
Från Twitter,

Citat:

Welcome to Miramar, an all-new Battle Royale experience. Available on the test servers today from 12AM PST / 9AM CET / 5PM KST.

Och Grattis till Zelda crew.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

PlayerUnknown's Battlegrounds är ju fan inte ens släppt än. Löjligt om det är nominerat, någon jävla ordning får det ändå vara.

Till och med att utvecklaren för PUBG har sagt att han inte borde vinna på grund av andra bra spel som är med. Han vill förstås vinna men andra spel förtjänar det mer.

http://www.gamezone.com/news/pubg-dev-thinks-there-are-more-w...

Medlem

Nej att man missade det, finns den någonstans att se?!

1
Skriv svar