Ny Death Stranding-trailer gör oss inte ett dugg klokare

Robot
Ny Death Stranding-trailer gör oss inte ett dugg klokare

Kojima är inte blond. Inte tjock! Men kåååånstig.

#death-stranding, #hideo-kojima, #the-game-awards


MEG
Medlem

Verkar som att det blir en flipp eller flopp och inget mittemellan.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Ser extremt intressant ut. Var helt inne i trailern. Vill lätt se mer av detta. Känns som Kojimas kreativa sinne har frisläppts totalt sen separationen med Konami. Håller tummarna att detta blir ett 10/10 spel.

Medlem

Har inte den blekaste aning om vad jag just såg, men jag gillar det
Men när ska vi få se gameplay?

Medlem

Kommer köpa spelet oavett vad resten av världen gör. Som ett tack för MGS 1-5.

Att Kojima nu tar ut svängarna så extemt är uppfriskande och det tycker jag ska premieras.

Denna trailer är intressantare än något jag sett på hela året.

Medlem
Skrivet av blackidus:

Har inte den blekaste aning om vad jag just såg, men jag gillar det
Men när ska vi få se gameplay?

Jag skulle nästan vara nöjd om det fortsätter komma trailers som denna med jämna mellanrum för all framtid.

Medlem

Intressant detta. Få nästan ont i magen av att inte veta va fasiken detta spelet handlar om. Hoppas på lite gameplay snart.

Medlem

Blir det inte ett bra spel borde man fan satsa på att göra film istället. 8 min av ren inlevelse och nyfikenhet!.

Ambassadör
Xbox

Pretentiöst dravel.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag känner att jag med någorlunda självfötroende kan ringa in storyn och aspirationen.

Postapok/framtidstolkning av At The Mountains of Madness av H.P. Lovecraft (kanske ändå ett av dom mest citerade inspirationskällorna för just spel).

En bomb sprängs pga människor suger och river upp ett hål till en annan dimension med "cosmic horrors". Han från Boondock Saints är någon sorts forskare/researcher/chemical spillage guy som blir en av dom första som får ställas inför dom här mänsklighets-tillintetgörande groteska/förvridna närmast gudarna.

Hur gameplay kommer se ut vettefan, en inte helt långsökt gissning är att man skjuter på dom slash gömmer sig från dom.

Hör av er om, vad vet jag, ett år? Och affirmera att jag är killen med kollen.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar