Metro Exodus har releasedatum; se läcker trailer

Robot
Metro Exodus har releasedatum; se läcker trailer
Medlem

Underbart trots att det är ett bra tag bort! Lirade Metro 2033 Redux och Metro : Last Light Redux förra sommaren till Steam när jag nyligen handlat min dator. Missade dessa titlar tidigare och jag blev riktigt förälskad i serien som även lärde mig att alla spel absolut inte behöver vara "open-world". Fantastiska spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Testpilot
Medlem

Skall bli kul att lira Metro igen om allt går bra för dom, Man får läsa böckerna fram tills dess

Medlem

Det är verkligen vansinnigt vackert!


signatur

Nämen!

Medlem

Kommer bli grymt!

Medlem

Hade nästan glömt bort att det kommer en till Metro. Hatten av! Detta var verkligen en kanontrailer.


signatur

Banksy

Medlem

Ser fram emot Exodus! Spelat igenom original-spelen sedan tidigare och nu är man inne på redux versionerna för att vara redo inför nästa höst! Passa på att köp Metro ni som inte har, mycket bra spel och snart är det rea igen


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

1
Skriv svar