Dark Souls-studion From Software teasar något nytt

Robot
Dark Souls-studion From Software teasar något nytt

Uppföljare? Nytt varumärke? Låt spekulationerna börja.

#from-software, #shadows-die-twice, #the-game-awards


Medlem

!!!! spännande, lätt bästa spelen Soulsborne

Medlem

Perfekt teaser. Vill bara se mer nu!

Får starka Bloodborne 2-vibbar (man kan ju hoppas!), men inget jag skulle satsa pengar på

Medlem

Ser ut som Klarna reklamen fast blodigare.

Medlem

sätter 15 spänn på Bloodborne 2.

Medlem
Skrivet av onliner72:

Ser ut som Klarna reklamen fast blodigare.

Du får fan en upp för den kommentaren!


signatur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.

NuZ
Testpilot

Dog man inte i Demon Souls ena slut?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Är det inte japanska tecken där i bakgrunden? Kan det vara ett nytt Tenchu-spel? FromSoftware äger ju rättigheterna till serien sedan 2004 enligt wikipedia och har tidigare gjort både Shadow Assault och Shadow Assassins vilket ju Shadows Die Twice kan syfta på? Jag hoppas ju dock hellre att det är ett Bloodborne 2, eller varför inte ett nytt Shadow Tower-spel

Inaktiv

@onliner72: Länk till reklamklippet? Tittar själv inte på TV så har ingen aning vad du menar.

Medlem

"Hej, vi heter From Software och har ett nytt spel vi tänkte visa... Eller nä förresten, vi tänkte typ inte visa nåt alls från spelet."

Jaja, alltid något.

Medlem
Skrivet av Banjo:

"Hej, vi heter From Software och har ett nytt spel vi tänkte visa... Eller nä förresten, vi tänkte typ inte visa nåt alls från spelet."

Jaja, alltid något.

Detta är definitionen av teasers.

Medlem
Skrivet av D01tY:

Dog man inte i Demon Souls ena slut?

Du kan dö i de flesta av deras spel i något av sluten, vad har det för relevans då det endast finns ett spel i Demon Souls serien och i Dark Souls serien så spelar du som olika karaktärer inom universumet?

NuZ
Testpilot

@kaealy: Ja de är ju sant men mer tydligt i DS än i DkS. Ja pratar de inte om en 2a typ!? Så antingen Denon Souls 2 eller Bloodbourne. Kag hoppas på nytt DS Alltså dö igen #DS2


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Snälla låt det inte vara konsolexklusivt vad det nu är! SNÄLLA!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

@twilek: tydligen nämns i princip de orden i Tenchu 3, som From Software har utvecklat. Själv har jag aldrig spelat det men läste nån som sa det på twitter, fler som trodde det var japanska i bakgrunden också. Jag tar ju hellre ett nytt Bloodborne eller Demon's Soul men får väl se sen hur det här blir.

1
Skriv svar