Vi spelar nya Battlegrounds-kartan

Robot
Vi spelar nya Battlegrounds-kartan

Öken, parkour och några oväntat framgångsrika rundor!

#battlegrounds, #parkour, #öken


Att min kompis tog ledigt från jobbet idag är fusk. Själv får man sitta på jobbet en låååång timme till innan datorn startas..

Medlem

Jag har inte satt speciellt många timmar än i Battlegrounds men fy fan vad skönt att kunna klättra över kanter. Spelar bara FPP och blir tokig när jag fastnar och inte kommer över. Det är ta mig fasen värre än att ta sig över/uppför/nedför saker i Arma3. Det blir ett välkommet inslag för min del iallafall!


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Inaktiv
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_119148:

Testservern?

Japp!


signatur
Ambassadör
Xbox

Det här ska bli så jäkla kul på Xbox!


signatur

Jump in.

Jag tycker den går långsammare. Alldeles för stor karta och chansen att ta lootboxar är 1% typ... men kul som fan om inte alla bara sitter på bergen och snipar.

Medlem
Skrivet av Starwarsmannen:

Jag tycker den går långsammare. Alldeles för stor karta och chansen att ta lootboxar är 1% typ... men kul som fan om inte alla bara sitter på bergen och snipar.

Jag kommer från Arma-modden och mitt största problem just nu (förutom att hoppa över grejer) är att det går så jäkla snabbt p.g.a. att kartan är så liten. Har dock inte sett designen än, verkar det som att det finns risk för sniper-gejming?


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Känns definitivt inte liten. En aning förbryllande när man är van vid Erangel dock! Det finns ju grejer att utforska precis överallt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av c0rleone:

Känns definitivt inte liten. En aning förbryllande när man är van vid Erangel dock! Det finns ju grejer att utforska precis överallt.

Det var min första uppfattning också, och mer unika platser. Olika sorters hus, industrier, osv.


signatur
1
Skriv svar