Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem
Medlem

Säger bara till er alla som gillar tekno, speciellt trance/psy/progressive trance... Har ni levt under en sten, för ingen kan ha missat Neelix... Men har ni, Neelix, så jäkla bra, han har ett helt eget sound, genialisk!

Fet mix med hans låtar.... bäst! Förresten kommer han till sverige, och även Hallucinogen, sommaren 2018...

Joo hans låtar, men speciellt Human och People, två låtar som är speciella för mig, lyssnas ofta när dom dagliga WoT matcherna spelas...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Releasehästryttare

Kan inte sluta lyssna på denna atm:

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Låt: Of Night, With Knives
Artist: Monarch!
Album: Never Forever
År: 2017

Detta är också ett album jag håller som årets doom platta år 2017 stolt bredvid Bell Witch - Mirror Reaper album. Franska Monarch! är inte bandet som trippar fram på tå i doom metal världen, nej, i och med nya skivan och dess öppningsspår visar de snarare att de är ute för att krossa hela planeten med deras sludge inspirerade funeral doom alster.

Och inte blir det sämre av att sångerskan Emilie "Eurogirl" Bresson är så förbenat grym på att sjunga till den här musiken så det är inte klokt. När hon låter arg så låter hon riktigt jävla arg måste jag säga.

Sanslöst bra låt från en, enligt mig, sanslöst bra platta.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Mastodons "Steambreather", ett av de bästa spåren från årets bästa album - "Emperor of Sand".

Medlem

Då jag ritar slänger jag alltid på denna mix. Blandat från Skyrim, Age of Conan, The Last Samurai, The Lord of the Rings, Game of Thrones, Titan Ques, Gladiator, Braveheart och ett par andra.
Riktigt nice


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Medlem

Artist: NigthStop
Låt: Virtual Sexuality
Album: Streetwalker
År: 2016

Helt magisk synt musik som lätt för en tillbaka till det goda 80 talet. Man kan lätta falla in i banorna att börja tänka på låtar som ofta hördes när det tränades i ex Karate Kid eller BloodSport och diverse andra "karate filmer" från den tiden.

Grym låt!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Den här som vi håller på att göra en cover på:

Skägg.
10 Chambers

signatur
phi
Medlem
Medlem

Så här års brukar jag ju posta någon sorts jul låt i den här tråden.

I år har jag valt en som möjligen kan irritera vissa deltagare här på forumet (igen?)

Gammal låt? Javisst. Och?

Nåja, here goes:


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Releasehästryttare
phi
Medlem
Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Daniel Caesar - Japanese Denim


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Vi kör lite svenskt 80 tal!

Bra grejjer

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Lastkaj 14 - Kråkan

Härligt röjig låt av Sveriges bästa aktiva trallpunksband!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Om ni är fans utav proggmetal / djent så rekommenderar jag att titta in på denna!

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Tänker dubbelposta eftersom jag har fått vinjetten till The Seven Deadly Sins på hjärnan.

Finns på Netflix om någon är intresserad.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

"The Burning Pain of Love" av W.E.T.

Skriv svar